ARG! Blommogrammet kom inte fram i tid! Har igen lust att betala alls!
Skulle skicka ett blommogram till min mamma som fyllde år i går. Hon är på landet så vi träffade henne inte igår, tänkte istället att göra henne lite extra glad och skicka lite blommor. Gick in på interfloras hemsida i fredags kväll och läste att om man beställde innan 11.00 (eller var det 12) på lördagar så var det leveransgaranti samma dag. Jag beställde ju kvällen innan så då ansåg jag ju det vara bombsäkert att de skulle komma fram. Fick dessutom ett mail med ett kvitto där det stod att blommorna skulle levereras under lördagen, det enda de inte kunde garantera var exakt när leveransen skulle ske. Tror ni de lyckades leverera blommorna? Självklart inte. Istället hade de ringt idag och sagt att hon hade blommor att HÄMTA blomsteraffären. De kunde alltså inte ens åka ut med dom utan hon fick köra 3 mil för att hämta dom. Snacka om att jag är irriterad på Interflora. Hon fick dom visserligen idag då, men tycker ändå att själva grejen är förstörd. Hade jag vetat att det skulle bli så skulle jag aldrig beställt dom. Är det någon annan som haft problem med blommogram och hur har det gått i så fall? Tänker ringa dom imorrn och begära alla 260 kronorna tillbaka. De kommer säkert krångla och tycka att utkörningavgiften på 85 kr är det enda de kan bjuda på eftersom hon fått blommorna. Visst, detta är inte hela världen men när man för en gångs skull gör en sån här sak så vill man ju att det ska funka. ARG!