• Douglas

Svans?

Är det någon mer som har denna fantasi, att se sin kvinna med en svans som analplugg krypandes på alla fyra eller bara gående runt i huset? Jag har berättat om denna fantasi för min flickvän och hon tycker den är sjuk och pervers och jag kan se det i sjärnorna att hon en dag skulle testa det. Jag tycker det är en ganska harmlös fantasi om man tänker på alla saker man kan tända på. Och visst tror jag en vackar dag jag får uppleva min "svans-fantasi", om det ska någon ring på mitt finger;)

Är det någon annan som tycker det är tändande? Tjejer, är detta sjukt/perverst för er, eller genomförbart?

• Svar på tråden Svans?
  • Anonym

Många gånger är det bäst att låta fantasier vara fantasier. Min fantasi är att bli bunden av min pojkvän.

Vissa säger att när de väl fått leva ut sina sexuella fantasier så blir de mest besvikna.

Själv skulle jag för allt i världen inte gå omkring med någon svans.

• Anonym (fint)

Jag kan absolut förstå det, och skulle gärna gått runt med svans om min sambo bad mig.

• Douglas

Jag kan också hålla med om att vissa fantasier bör man inte berätta om, det finns gränser. tex om man fantiserar ofta om verkliga personer excl sin partner. Men jag tycker svansen är inom marginalen, iaf i mitt förhållande. Jag tycker också du i första inlägget bör kunna bli bunden om ni inte redan testar, det är ju också inom "normalintervallen".. (mitt normala).. Inlägg två: nice:)

• Disan

Ja, som sagt, det finns ju tusen ggr värre saker att fantisera om.. Tycker att din tjej överdrev i sin reaktion.

• Vitamin

Om min man ville att jag skulle ha svans, skulle jag själv få i uppdrag att införskaffa den, sen skulle han trycka dit den i mig när helst han hade lust. Och det skulle inte falla mig in att ha några åsikter om det.

• Anonym (z)

Jag skulle tycka om det. Jag älskar att petplay, även om jag aldrig haft någon svans på mig i det sammanhanget. Jag har funderat på att skaffa en sån pluggsvans, men de flesta ser ju ut som hästsvansar och är inte särskilt snygga. Sen sitter ju inte svansen där på ett riktigt djur, så jag skulle nog tycka det såg lite lustigt ut. :P

Men ifall din sambo blev sur av att höra om din fantasi, tycker jag att hon överreagerade. Ifall hon inte är intresserad kan hon väl säga "nej, jag vill inte göra det", utan att kalla det perverst och sjukt. Det finns ju betydligt konstigare saker man kan fantisera om.

• Asher

Jag tycker det låter som en ytterst harmlös fantasi och uppriktigt sagt så skulle jag nog tycka det var väldigt sexigt om en kvinna gjorde det för mig.

• husse

Synd att hon reagera så starkt.
    Min fru har en ibland när hon är en snäll hynda som viftar så fint på alla fyra när hon suger mig. För oss är det ett roligt inslag.
    dessvärre gick våran svans av som vi gjort av en sådan där raggarfejksvans och en buttplugg så nu sitter jag och letar därav att jag kom in på denna sida. 

Svar på tråden Svans?