• Anonym (Voyeur)

Har du testat camsex på nätet?

Hejsan alla tjejer!

Jag älskar kvinnor och att se på kvinnor i sexiga situationer. Och det jag gillar allra mest är att se en kvinna verkligen njuta sexuellt, det får mig att bli fruktansvärt upphetsad och dunderkåt. Helst i verkligheten, naturligtvis. 

Har nyligen kikat lite på tjejerna på en del camsexsidor, där man kan vara anonym från båda håll. Det har varit siter där man visas mot alla användare, alltså inte one-to-one, som jag mycket gärna skulle vilja pröva vid tillfälle. 
    Har tittat på dem när de teasar "publiken" med delar av sin kropp och sen kanske fullföljer och tillfredsställer sig inför tittarna.

Enormt upphetsande, brukar annars inte bli särskilt berörd av porr i vanlig mening.
    Men som det ser ut finns det väldigt få svenska tjejer, bland de nordiska deltagarna verkar danskorna och finskorna mest aktiva.

Så stilla min nyfikenhet, är det så tabu att visa sin kåthet på nätet i Sverige om man är kvinna? Kommentera gärna och ge gärna bra tips på siter där ni brukar hänga om ni gillar camsex.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du testat camsex på nätet?
  • Disan

Camsexa med sin partner kanske?

• SilverLadyG

Svenska kvinnor behöver ingen cam, det finns massa män här ute som kan förverkliga ens drömmar eller så åker unga till greklands sexöar, thailand osv för att förverkliga sina drömmar där, tror jag.
    Själv har jag aldrig hållt på med sånt men har sett killar flera gånger runka framför kameran då jag var yngre och tyckte att det var spännande att se på penisar via internetSkrattande

• Anonym (ashamed)

jag har visat mig många gånger i cam för killar. aldrig mer!

• Platypus
    Anonym (ashamed) skrev 2011-08-08 23:56:10 följande:
    jag har visat mig många gånger i cam för killar. aldrig mer!
    Varför inte mer?

Själv svarade jag George Bush masken eftersom jag tyckte det var det roligaste alternativet

Skulle kanske kunna göra det, lite ambivalent till det.

Har tittat vid några tilfällen och det är ju "trevligt" 
  • Anonym (ashamed)
    Platypus skrev 2011-08-09 20:57:13 följande:
    Varför inte mer?

Själv svarade jag George Bush masken eftersom jag tyckte det var det roligaste alternativet

Skulle kanske kunna göra det, lite ambivalent till det.

Har tittat vid några tilfällen och det är ju "trevligt" 
    Var för ung och förstod inte riktigt vad det innebar och vilka risker det fanns. Idag vet jag bättre.
Svar på tråden Har du testat camsex på nätet?