• zplocket

Barnvagn Tako Jumper X 3

Hej.. Idag har jag o sambon vart o beställt en babyblå Tako jumper X3 barnvagn :) va tycker ni om den sj tycker ja den e urtråkig kul med en sådan vagn som e Lite sällsynt o me sådana färger inte alla har :p kommentera gärna va ni har för kunskap o tankar om denna vagn :) Får tuvär inte in någon bild genom telefonen men kolla in denna hemsidan o sök på babyblå färg så kan ni titta på den där .

• Svar på tråden Barnvagn Tako Jumper X 3
  • HelenaMaria

Har en Tako Jumper X som är köpt via babyono.se. Har haft den i några månader och är mycket nöjd! Smidig och med hyfsad fjädring. Liggdel/sittdel är lätt att sätta på och ta av. Chassit är lätt att fälla ihop. Vagnen tar plats i bilen men det gör ju de flesta vagnar. Bra med lufthjul vilket ger en mjuk gång. De svängbara hjulen är lite större så jag tror inte det är några problem att köra vagnen i snö. Bekvämt reglerbart handtag i skinn.

Den finns ju i hur många färger som helst men jag kunde inte välja så det fick bli en svart/grå. Sittdelen är inte testad än men jag tror att den är bra. Inga problem med liggdelen i alla fall. Tycker sammanfattningsvis att vagnen känns stabil och gedigen.

Hoppas du fick lite info. Tror även det är fler här på FL som har denna vagn.    

• HelenaMaria

Se till att tråden flyttas till "Inhandla/preparera" så kanske du får fler svar.

• HelenaMaria

Sök på tako jumper x här på FL så hittar du många trådar.

Svar på tråden Barnvagn Tako Jumper X 3