• Nicki

jollyroom.se prisgaranti?

Hej,

Jag undrar om något vet hur fungerar jollyrooms prisgaranti? Jag har hittat många produkter där som man kan köpa billigare i andra webbutiker, om man anstränger sig för att leta. Har någon av er försökt att åberopa prisgaranti? Det hade varit intressant at veta hur går det till?

• Svar på tråden jollyroom.se prisgaranti?
  • Bamboon

Jo men det enda man fr är en fjuttig rabattkod som man kan använda. O de ändrar ite ens sina priser i webben. Dåligt kan jag tycka!

• ForReal
    Bamboon skrev 2011-08-04 21:31:26 följande:
    Jo men det enda man fr är en fjuttig rabattkod som man kan använda. O de ändrar ite ens sina priser i webben. Dåligt kan jag tycka!
    Det står ju att mellanskillnaden betalas ut så länge den inte understiger 50kr? Och varför de skulle ändra sina priser förstår jag inte? Garantin betyder ju inte att de alltid är billigast ,utan att om produkten finns billigare nån annanstans just då så får man den till det priset.
  • Bamboon

Jo men vill man att kunder ska handla där bör mn ju sänka sina priser så stora som de är. Annars kämnner man sig lurad.

• ForReal
    Bamboon skrev 2011-08-09 11:17:12 följande:
    Jo men vill man att kunder ska handla där bör mn ju sänka sina priser så stora som de är. Annars kämnner man sig lurad.
    Skulle de sänka alla priser till det lägsta som kan hittas skulle de nog gå i konkurs direkt. Ingen kan vcara billigast på allt. Och hur skulle de kunna ha koll på alla andra butikers priser, dvs. höja och sänka varje dag efetr alla andra? Nej det funkar inte. Men det hade ju varit bra om det varit så :)
Svar på tråden jollyroom.se prisgaranti?