• Anonym (Jenny)

Om jag flirtar med dig på en middag/fest, hur reagerar du?

Om jag kvinna och du kvinna träffas på en gemensam middag eller fest. Om jag finner dig otroligt attraktiv och vi pratar länge under kvällen, skrattar och kommer in på djupa diskussioner. Som sagt jag finner dig otroligt attraktiv och längre in på kvällen berättar detta för dig. mest för att jag vill att du ska veta vilken vacker, rolig, sexig, smart ja attraktiv kvinna du är. Hur reagerar du på detta?

Du vet inget om min läggning och jag vet ingen om din läggning. 

• Svar på tråden Om jag flirtar med dig på en middag/fest, hur reagerar du?
  • Anonym (Sanna)

Jag hade nog blivit glatt överraskad! Jag är gift med min man och inte ute efter något, men att få sånna komplimanger av en person som jag finner trevlig skulle bara göra mig glad, men kanske lite generad...haha

Jag skulle inte ta illa upp eller reagera negativt. Jag kan tycka att en kvinna e snygg även om jag är hetero   

• Anonym

Jag hade blivit glad. Komplimanger är alltid roligt att få även om jag blir ganska generad när jag får dem.

• Anonym (k)

Hmmm... Jag tror att jag skulle bli väldigt smickrad men inte riktigt våga gissa mig på varför. Mest för att jag ogillar att anta läggning hos folk, eller gissa alls. ^^ Så skulle nog mest bara bete mig som om du var vem som helst bara lite ovanligt trevlig och social, vilket nog är precis som jag skulle reagera om en karl gjorde samma sak iofs. Men det är ju jag det. :)

• Anonym (glad)

Blir väldigt glad! Har fantiserat om att det ska hända nån gång, och jag är hetero.

• Anonym (A)

Hade definitivt blivit glad och varm! Vad det sedan betyder för fortsättningen vet jag inte, men jag hade i alla fall känt mig uppskattad! Jag är nyfiken på varför du frågar? Har det hänt men du fick inget gensvar?

• Bibbidi

Vet inte... skulle nog berott på hur du hade sagt det. Om du hade sagt det med en "vanlig och vänlig" ton i rösten så hade jag nog blivit glatt överraskad och tackat så myckte för komplimangen. Men om du hade sagt det på ett mer "flörtigt" sett så hade jag känt mig illa till mods och känt mig obekväm.

Så, det hade berott på hur du hade sagt det / ditt tonfall

I think...

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Anonym (kille)

Svårt att säga eftersom jag är kille , jag hade nog dragit över dem bägge två...

• Foxy79

Det har faktiskt varit med om liknande situation. Tog det som en stor komplimang. Jag blir sexuellt attraherad av tjejer men har aldrig blivit kär i någon och inte gjort mer än att hångla med en tjej. Till den här tjejen sa jag tack och att jag var smickrad och att hon är väldigt trevlig. Jag vågade inte föreslå sex, var rädd att hon skulle bli sur och inte bara vilja vara ett ons.

• MattiasFru

Jag hade blivit smickrad och glad, dock eftersom jag är lyckligt gift så hade jag inte velat ta det något längre, men skulle tacka och bli glad iallafall

• Anonym (Jenny)
    Anonym (A) skrev 2011-08-01 16:54:07 följande:
    Hade definitivt blivit glad och varm! Vad det sedan betyder för fortsättningen vet jag inte, men jag hade i alla fall känt mig uppskattad! Jag är nyfiken på varför du frågar? Har det hänt men du fick inget gensvar?
    Har vid ett par tillfällen träffat på en annan kvinna på middagar eller fest och känt en sådan stark energi mellan oss. Men vet inte hur hennes läggning är eller så. Utan inbillar mig att det kanske kan hända att hon också känner den starka attraktionen mot mig. Men har aldrig vågat säga så rakt ut eller vågat sitta lite extra nära eller så. Men känner att nästa gång måste jag bara göra som jag känner visa att jag genuint gillar denna kvinna kroppsligt. men att givetvis vara subtil men så att hon kanske kan märka det. 
Svar på tråden Om jag flirtar med dig på en middag/fest, hur reagerar du?