Ont i vä ljumske, gravid v35
Hejsan
Imorse hände något som jag aldrig varit med om innan, känner i efterhand att jag kanske borde ha ringt in??
Det brände och högg till i vänster ljumske, gjorde ont och magen blev hård som en boll, antar att de var en sammandragning? det hände kanske 3ggr under 30 min, sen inget mer..
Sen idag nu nyss när jag var uppe och handla (inte långt att gå,men med uppförsbacke) så när jag bär kundkorgen så känner jag en liten mindre version av det onda i vänster ljumske, likaså när jag bär hem mina två kassar som inte väger allt för mkt.
Är det sammandragningar jag känner eller kan det vara något annat?
bebis kör runt i magen som vanligt, bebis ligger i rätt läge men något ruckbart. Kankse en fixering på gång?
Är första barnet för mig och vill inte ringa och störa i onödan till sjukhuset, då jag känner mig rätt lugn ändå, då jag vet att bebis har sin vanlgia aktivitet...
Någon som varit med om liknande??
Kan tillägga att jag under helgen varit både till ikea och gått där inne, fick då sammandragning men inte onda, samt skruvat ihop lådor till byrå samt städat, kanske blev en aning för mkt för kroppen?!