Bästa tatuerare i Stockholm!
Bästa tipsen på tatuerare i Stockholm, har ni några?
Bästa tipsen på tatuerare i Stockholm, har ni några?
Sök runt, kolla vad det är för stil du är ute efter.
Jag och sambon har testat ca fem olika och vi gillar Infamous studio på söder, Kocksgatan. Menför några dagar sen "sprang" jag på en hemsida, gallontattos, han tatuerar på kungsholmen, skitsnygga tatueringar! Så han blir anlitad nästa gång! :)
East street på söder är toppen!
Om jag skulle få råd att tatuera mig så skulle det bli hos Jens på heavenly inc (tror det heter så)
Okej tack för tipsen tjejer :)
Så funderade jag, jag har redan en stor tatuering som är gjord hos en som är mycket bra. Trots det funderar jag på att prova någon annan nästa gång. Hur tycker ni som gaddat er hos olika, skär sig så att siga tatueringarna eller passar de fint ihop?
Tycker ni man kan blanda olika stilar? Tex om man har starka konturer bör man väl fortsätta med det annars ser det väl konstigt ut.
Jag skulle beställt tid hos honom och frågade lite saker i ett mail. Han svarade att han har tid om först 8 månader! Och under tiden hann mina pengar gå åt till annat. Jag gillar verkligen hans stil!
KEINK är bra, ligger i Bredäng :)
Om Jens på Heavenly Ink inte kan, har vi Linnea i samma studio. Ung tjej men väldigt duktig.