• NovaLi

Tips om nån som är BRA på att göra sk weaving? (hårförlängning)

Nu har jag hittat vart jag kan köpa bra hår- så finns det nån som vet nåt ställe eller nån "privatperson" som är bra på att göra förlängningar med sk weaving?

Helst inte alltför dyrt, och där man får ta med eget hår förstås då. Ja just det- gärna i Sthlms-trakten.

Tacksam för alla svar!

• Svar på tråden Tips om nån som är BRA på att göra sk weaving? (hårförlängning)
  • carne

Jag har d bästa tippset du nånnsin kommer att få!!! FAKER MAKER i stockholm är såååååå jäkla bra!!!!! Dom har skitbra hår och underbar personal!! Hemsidan e www.fakermaker.se
    Ligger på Odengatan!! Finns även i göteborg, uddevalla och umeå.
    Lycka till!!!

• carne

Jag har d bästa tippset du nånnsin kommer att få!!! FAKER MAKER i stockholm är såååååå jäkla bra!!!!! Dom har skitbra hår och underbar personal!! Hemsidan e www.fakermaker.se
    Ligger på Odengatan!! Finns även i göteborg, uddevalla och umeå.
    Lycka till!!!

• NovaLi

Jo dom verkar jättebra, har varit inne på den sidan förut Men blir lite väl mycket pengar... för där kan man som jag förstår inte ta med sig eget hår...tyvärr.

• carne

Nä d tror ja inte man kan men d är ju av en enda anledning... Och det är ju att dom har d bästa håret. Dom sätter ju inte i vad för skit som hällst...

• NovaLi

Vet du om det är 909 pure remy hår som dom använder?

• carne

Jag vet inte vad det är för märke på håret. Men dat är ju bara att riga och fråga... dom är jätte trevliga

Svar på tråden Tips om nån som är BRA på att göra sk weaving? (hårförlängning)