Magnet för upptagna killar?
Jag är runt 30-strecket, normalsnygg, nomaltrevlig, ja ganska "normal" i största allmänhet. Kanske åt det tuffare hållet, drar mig inte för att säga vad jag tycker och vet vad jag vill med livet. Jag har varit singel i en evighet med ett undantag på några år, det var dock ett ganska rörigt och nedbrytande förhållande.
Jag vill såklart ha en relation, skaffa barn, villa, volvo, ja allt det där som (nästan) alla andra i min ålder har. Problemet är inte att jag inte träffar killar för det gör jag, både ute på krogen och i andra sammanhang, utan att jag tycks ha nån magisk förmåga att dra till mig de som redan har någon. Det är absolut inte nåt jag strävar efter, eller medvetet från min sida, det verkar bara som om de dras till mig på något sätt... Vad är det jag utstrålar? Det har inte med åldern att göra för såhär har det varit sen jag var 17-18. Jag vill bara träffa en icke upptagen snäll och trevlig kille, helst inte med nåt galet ex i bagaget men barn är inga problem om relationen till mamman är bra. Vad göra?? Ligger problemet hos mig så vill jag gärna rätta till det men det är svårt när jag inte vet vad det beror på :-S