sextips tack =)
Någon som har lite roliga sextips att dela med sig? =)
Någon som har lite roliga sextips att dela med sig? =)
Äta en Vicks och sen utföra... ehh.. ja..oralsex. Lite lamt tips kanske, men det enda jag kom på just nu som jag törs dela med mig av.
är ju värt ett försök =)
Finns en najs olja man kan massera in o sen blåsa på så värms huden man smort in den med...
Garanterat upphetsande...
puttar på lite grann
testa ergonomiska kuddar under svanken. (Sånna hårda och formade)
(Ska skriva något bättre sedan när jag kommer på mer...)
Spela ett spel som heter förspelet...tycket jag var jättemysigt och upphetsande när jag var nykär i min sambo.
Testa tärningarna som är superpoppis! Det är roligt och upphetsande på samma gång. Man får sig en garvis då man ska suga sin partner i nacken osv.
en upphetsande sak är faktiskt att byta rum!!
Om ni alltid busar i sänghalmen så ta sikte på något annat ställe o jag lovar att ni kommer att vara slutkörda sen!!
Ta filt o kuddar med er o bred ut på vardagsrumsgolvet tex.... eller om ni har möjlighet att duscha ihop och kör förspel i duschen.....
bli hårt tagen bakifrån mot köksbordet i totalt beckmörker o fri sikt ut mot gatan är himla upphetsande... Ingen kan se mig, men jag kan se dom!!
Läs upphetsande noveller för varandra!
Vi testade tvättstugan, men det blev kortvarigt med tanke på att det syntes mkt in så man var supernojjig. Men det finns ett mangelrum som vi smet till sent på kvällen! Hehe...
var finns det noveller?
"1malle" vad heter den oljan?
www.sexnovell.se
massor av kategorier man kan välja mellan, superbra noveller!
Du kan enkelt o lätt till o med skriva en novell själv o skicka in.
Massageoljan (jag vet bara en som är värmande) är av märket Invit och finns i många olika smaker. Finns bla på www.himmelriket.se
Spela klädpoker med en flaska vin och lite finare kläder. Den som vinner får ta av sig ett plagg. När man är naken får man börja önska tjänster tex. Slicka *** i två minuter osv. Tråkigt bara om det är nån som hela tiden förlorar..