• Anonym (undrande)

match.com / matchaffinity.com

hejsan!

undrar bara om någon vet skillnaden på match.com och matchaffinity.com.

kostar de var för sig eller man får båda om man betalar?

om de är olika, vilket rekomenderas för en tjej i 24-årsåldern?

tack tack!

• Svar på tråden match.com / matchaffinity.com
  • Anonym (undrande)

puffelipuff

• MatchÃ…sa

Hej!

Jag heter Åsa och jobbar som Community Manager på Match.com. Jag såg ditt inlägg och förstår att du vill veta mer om vad det är för skillnad på Match.com och MatchAffinity.

Match och MatchAffinity är 2 st systersidor som har lite olika upplägg. Vi har gjort detta för att försöka anpassa oss så bra som möjligt till våra medlemmar. Vissa trivs bättre på Match och andra på MatchAffinity.

Match.com är en mer traditionell dejtingsajt med en något yngre målgrupp och den har funnits sedan 2002.På Match.com kan du skicka flirtar, göra många olika sökningar utifrån en mängd olika kriterier och chatta med andra medlemmar.

MatchAffinity däremot, utgår från ett personlighetstest som du gör, och du får därefter förslag på partners som passar ihop med din personlighet. 

På MatchAffinity bestämmer du själv vem som får se ditt foto, medan på Match.com så syns ditt foto för samtliga medlemmar.

Det är ju personligt vilken man sida man gillar bäst, vissa är medlem på båda. Jag föreslår därför att du blir blir medlem på båda sajterna för att få en bättre överblick. Du kan sedan avregistrera dig på den sajten som du känner minst för, men du kan givetvis vara medlem på båda sajterna.

Du hittar mer information om Match.com genom att logga in på http://www.se.match.com
    För att komma till MatchAffinity loggar du in på vårt startsida http://www.matchaffinity.se

Har du ytterligare frågor så tveka inte att kontakta mig på asa.nicklasson@eu.match.com

Varma hälsningar!
    Åsa 

• ÄRTAN2013

Hej
    Jag kan säga att jag blir rejält sur och ser mig som rejält lurad av Match,com