ÄRTAN2013 skrev 2013-05-17 19:09:08 följande:
Hej
Jag kan säga att jag blir rejält sur och ser mig som rejält lurad av Match,com
Jag betalar för en prenumeration där mina möjligheter till komunikation är rent löjligt dåliga och
där allt går ut på att Match skall tjäna pengar... inte att det skall vara en bra sight för att
hitta en partner..
Direkt efter att jag blivit medlem så uppmanas jag att fylla i en profil.. som visar sig vara Match affinity. Där kommer sedan massor av mejl som jag inte kan läsa och jag uppmanas att betala för medlemsskapet...
Syster eller bror .. det struntar jag i och hela upplägget bygger på att man skall betala alla de olika delarna för att få ett normalt medlemsskap, jmf m tex Mötesplatsen. Skulle jag ha en prenumeration som fungerar
på Match o syster eller bror så får man betala MINST 3-400 kronor per månad vilket är rent kriminellt för vad man får...
Så SORRY... MINA REKOMENDATIONER FÅR NI INTE OCH JAG KOMMER ALDRIG ATT REKOMENDERA ER---- ALL SNYGG TV REKLAM TILL TROTTS.. FÖR DET ÄR VÄL DIT EN DEL AV MINA PENGAR GICK...
Håller till fullo! Inte en enda mail, svar på match.kom... helt dött. Efter att man fyller i affinity-profil händer det saker... men man kommer inte åt mailen, man kan inte se bilder om man inte betalar YTTERLIGARE nästan 400 kronor.
Har varit i olika perioder på de mest kända dejtings-siter... och match-kom tillhör till de absolut sämsta men tanke på funktioner och priset. Alltså det blir 2 ggr avgiften (
matc.com + match affinity)... alltså över 700 kr/månad för att få ut någonting överhuvudtaget från siten. Siten ärt till och med sämre än grattis siten HappyPankake!!!!
Undrar om det är olika registrar på match-com och match-affinity... skulle inte förvåna mig att betalat för halva registret på den ena och för resterande på den andra. Rena bedrägeri med 7-800 kronor per månad!
D.