• Chockocola

Leveransrapport på Iphone??

Någon som vet hur det funkar? Jag har inte hittat den funktionen, om den nu finns. Finns ju på dom gamla hederliga mobilerna. Skulle vilja ha en sån funktion, bra att ha grej;)  Smset åker ju iväg, det gör det ju alltid, men man vet ju inte om dom får det, när det skickas iväg?

Någon som vet om det finns? 

• Svar på tråden Leveransrapport på Iphone??
  • Vinxen

Nope det finns inget sådant på Iphone

• Chockocola
    Vinxen skrev 2011-08-03 22:19:47 följande:

Ok va dumt... tack för svaret iaf!
  • Hallonmumsan

På min låter det som en signal när smset gått iväg. Jag tror inte det låter om personens telefon man skickar till är avstängd.

• Vinxen

Jo de låter alltid när smset åker iväg. Har du av ljudet är de tyst. Det har inget med leverans att göra.

• Stjärnstoft

Ja det är trist att det saknas.
    Man kan inleda sitt sms med *kv dock så får du kvittens! Funkar, men lite bökigt.

• Vinxen

Eller INTE! Eftersom det inte är en inställning som kom med mobilen utan en app någon gjort. Så NEJ det finns inte i Iphonen om man inte vill betala. Det finns leveransrapport att få om man jailbreakar med men det är fortfarande inte orginal. En jävla skillnad du!

• Korsriddaren
    Vinxen skrev 2011-08-04 10:30:26 följande:
    Eller INTE! Eftersom det inte är en inställning som kom med mobilen utan en app någon gjort. Så NEJ det finns inte i Iphonen om man inte vill betala. Det finns leveransrapport att få om man jailbreakar med men det är fortfarande inte orginal. En jävla skillnad du!
    Du behöver inte jailbrejka luren för att installera denna app, så chilla några kilon.
  • Vinxen

Det sa jag inte heller. Sa att det går att få leveransrapport utan app OM man jailbreakar den så chilla själv du och lär dig läsa!

• Korsriddaren
    Vinxen skrev 2011-08-04 18:11:50 följande:
    Det sa jag inte heller. Sa att det går att få leveransrapport utan app OM man jailbreakar den så chilla själv du och lär dig läsa!
    Min läskunnighet är utmärkt, tackar som frågar.
  • Vinxen
    Korsriddaren skrev 2011-08-04 18:14:19 följande:
    Min läskunnighet är utmärkt, tackar som frågar.
    Jaha? med tanke på att du kritiserade det jag skrev så trodde jag inte det. Du verkade ju uppenbarligen inte fatta vad jag skrev nämligen. 
  • Korsriddaren
    Vinxen skrev 2011-08-03 22:19:47 följande:
    Exakt så skrev du, utan att precisera vare sig om det behövdes appar, jailbrejk, inställningar eller något annat. Jag svarade utifrån detta, att med *länkad app* så går det. Utifrån så lite blir du uppjagad, börjar svära och ha dig. Det är inte att kritisera dig som person för att jag konstaterar att det var fel (utifrån den informationen du knapphändigt lämnade). En väsentlig skillnad. Blir du upprörd över så lite, så bespara de andra i tråden detta och skriv ett ilsket inboxmeddelande till mig istället. Glad
  • Vinxen

Ja ja ja, ärligt så orkar jag inte diskutera. Bara för att du skryter med Högskolexamen och höga IQn hit och dit så är du ingen övermänniska...de va du som började skriva OT. Nu struntar jag i dig för ärligt så kunde jag inte bry mig mindre faktiskt!

• Korsriddaren
    Vinxen skrev 2011-08-04 19:29:58 följande:
    Ja ja ja, ärligt så orkar jag inte diskutera. Bara för att du skryter med Högskolexamen och höga IQn hit och dit så är du ingen övermänniska...de va du som började skriva OT. Nu struntar jag i dig för ärligt så kunde jag inte bry mig mindre faktiskt!
    ?
Svar på tråden Leveransrapport på Iphone??