Skånes Djurpark, fråga!
Kan man betala med kort i entren och överallt inne på området? Är det dyrt med mat därinne, skulle du rekommendera att man tar med sig eget käk?
Ska dit idag och är ute i jättegod tid som vanligt....
Kan man betala med kort i entren och överallt inne på området? Är det dyrt med mat därinne, skulle du rekommendera att man tar med sig eget käk?
Ska dit idag och är ute i jättegod tid som vanligt....
I entrén kan du betala med kort. Hur det är inne på området är jag mer osäker på, eftersom vi alltid har med oss mat själva.
Man kan betala med kort i entrén och i "kiosken" vid björnberget, men det är väldigt dyrt där så skulle nog rekommendera att ta med mat att grilla eller liknande, där finns grillar och grillkol osv så sånt behöver man inte ta med sig.
Är det förresten värt att åka dit överhuvudtaget? Nu ska jag dit oavsett, har lovat min mamma som velat åka dit med ungarna länge nu. 200 spänn känns lite...tja...mycket....men skitsamma. Såg på deras hemsida att ponnyridningen var stängd just nu, det var nog det enda jag verkligen såg fram emot att stora tjejen skulle få testa.
Vi åker till Skånes djurpark flera gånger varje sommar. Så här års kan det vara knepigt att se en del av djuren eftersom de söker skydd från hettan. Min 4-åring fullkomligt älskar att åka dit. Vissa djur matas under dagen och då berättar personalen samtidigt om djuren. Vilka djur som matas när kan du nog se på hemsidan och det finns garanterat anslaget i parken.