• Anonym (Hjälp mig)

Tips på roligare sex

Jag och maken gör det mesta när det gäller sex.
    Jag rider,bakifrån,missionär,69....osv....
    vi gör det här och där,soffan ,köksbordet,duschen....

Men nu känns det som om ideérna är slut.
    kan jag få lite tips?
    Vill överraska honom,(sexleksaker har vi oxå),jag vill liksom göra nåt nytt oh piffa upp vårat sexliv.

• Svar på tråden Tips på roligare sex
  • Anonym (så)

Be honom möta dig på nån restaurang eller pub inne i stan....ha en peruk på huvudet och
    låtsas att det är första gången ni träffats osv...byt namn oxå....använd din fantasi....

• Anonym (Hjälp mig)

Hihi,det lät ju lite skoj.Men vi har småttingar hemma och det är svårt med barnvakt

• Sanna K

Rollspel.

Lek hemma, samma sak som anonym(så) men ni gör det hemma, låssas att du har bjudit dit honom på blinddate eller nått...

Hur kul som helst. Använd fantasin...

Rörmockare,läkare mm,mm

• Anonym (Hjälp mig)

Oki...
    Andra tips?

• Fred

tantra, karma sutra osv,, det går inte att bli klar med det...

• Anonym (Hjälp mig)

Putt...

Fred:
    vad är det för nåt?

• Sanna K

Jag tycker att vi puffar denna tråden lite för den kan ju bli väldigt matnyttig för många

• Fred

Det är en form av Yoga sex som man klarar av utan att vara speciellt duktig på yoga.. det är svårt att beskriva vad det är men det handlar om en andlig sexuell närvaro lika mycket som om en fysisk närvaro, det är ett väldigt lungt tempo, och det handlar om kontrolerade orgasmer och ibland handlar det om att inte få orgasm.. du bör köpa en bok för att få full insikt.. www.yoga.se finns det en som du kan beställa....

• Anonym

Vi brukar reta upp varandra under hela dagen. På kvällen brukar vi sen ibland spela spel.
    Det brukar gå mycket hetare till då.
    Det behövs inte så mycket för att piffa till det.

• Anonym

be din partner blunda och berätta sedan hans fantasi för honom medans du smeker honom och använder munnen, som en sexnovell fast live. det uppskattades av min man iallafall

ställning, rid med ryggen mot honom! superduperskönt, fast tyvärr kan man inte kyssas, men han kan ju smeka din rumpa!

• jajja

Måste fråga???

Hur är det där sex spelet?Är det nåt som funkar fast än man varit tillsammans längre tid än bara nykära fasen?

• Sanna K

Jajja: Det spelet funkar länge. Jag och gubben är inne på 8:e året tillsammans och det blir bara roligare att spela det.

Det måste ju vara någon du känner dig bekväm med

Jag tycker att vi puffar denna tråden lite nu inför julen

God jul.

• jajja

Då ska jag försök hitta det lagom till nyår,för då har vi bara småttingarna och inget inplanerat...Hihi

• MrM

Är det bara jag som får Jalla Jalla vibbar av "ringa på dörren"-rollspel?
    - Tjena. Får jag låna en kopp socker. Jag är nya grannen.
    - Ska vi knulla?
    - Kan vi väl.

Mvh

Svar på tråden Tips på roligare sex