• why the face

    Ser min mens konstig ut? (BILDTRÅD)

    Här kan vi som tycker om att prata om mens och konstiga flytningar lägga upp våra bilder och komma med jämförelser. Hur ska man liksom kunna veta ifall det är onormalt om man inte har något att jämföra med?
    Bilder på slemproppar vore trevligt också. Många vet ju inte ifall det är slemmisen som gått eller om det är flytningar.

    Bara äckliga beskrivningar räcker inte, en bild säger mer än tusen ord.

    Du börjar! 

  • Svar på tråden Ser min mens konstig ut? (BILDTRÅD)
  • Ponja

    Hehe fan vilken skön tråd! Och jag tror faktiskt (med handen på hjärtat) att denna tråd kan hjälpa många!
    Nästa gång jag hittar en flytning i trosan så kommer den hamna på bild och in här! Skrattande

  • Madski

    Haha, ska se om jag kan hitta någon bra bild.. Tror det var något skumt för tre månader sen, ska kika i fotoalbumet så återkommer jag...

  • why the face

    haha ja jag borde ju tänkt på att lägga tråden i känsliga rummet. Alla är ju inte lika öppna som jag. 
    Men här på familjeliv är vi ju alla vänner så det är inget att skämmas för. Skrattande 

  • NenneLo
    maximum skrev 2011-08-04 20:18:47 följande:

     


     


    Va tror ni? Lider jag av något?


    Tyvärr... En vecka varje månad i många år framöver kommer du lida av denna sjukdom.. Beklagar att behöva säga det såhär via datorn. {#emotions_dlg.flower} *styrkekramar*
  • maximum
    NenneLo skrev 2011-08-04 20:20:13 följande:
    Tyvärr... En vecka varje månad i många år framöver kommer du lida av denna sjukdom.. Beklagar att behöva säga det såhär via datorn. {#emotions_dlg.flower} *styrkekramar*

    Förvånad   Gråter
Svar på tråden Ser min mens konstig ut? (BILDTRÅD)