Öppen hjärtkirurgi och inte ens 30
Jag fick besked idag att jag kommer med stor sannolikhet behöva operation av mitt hjärta då jag har ett läckage.
Är mitt uppe i studier och mår skitdåligt av tanken att behöva vara sjukskriven i tre månader och dessutom genomgå stora risker med öppen hjärtkirurgi med risk för medicinering av Waran resten av livet. Sen kommer det psykologiska att inte duga, att väljas bort av potentiala partners, arbetsgivare, ja ett dolt handikapp både egenpsykiskt och även andra som kan får reda på det... Speciellt med ett gigantiskt ärr över hela bröstkorgen.
Detta är verkligen inget man vill uppleva då man är singel kan jag avslöja...
Jag vill gråta så mycket men jag kan inte av någon anledning.
Jag hatar då man vill så mycket men alltid stöter på dessa olika stora hinder i livet... Jag är rädd för att tappa fokus, rädd för att tappa farten jag har nu i min karriär, att tappa intresse och att bli mindre het på marknaden... För att inte nämna partners... Jag vet att självförtroendet törnas rejält och lägg därtill ett redan sargat förtroende och det blir ännu svårare... Fan jag vill ju ha barn, vill älska en kvinna så mycket... Det gör så ont att tänka på detta...