Varför ska det vara så svårt ??
Jag är 25 och har aldrig varit med någon tjej, jag har dock försökt att dejta tjejer men det har liksom aldrig blivit något.
Jag har inte haft tur på killfronten heller, eller tur, har väl haft chansen men faktiskt inte tagit den eftersom jag varit intresserad av tjejer. Första gången jag hade sex var förra året och det var hemskt, killen jag träffade då var jätte snäll och trevlig men det kändes som jag lurade mig själv, jag var aldrig kär i honom.
Nu är det så att jag känner en tjej sen långt tillbaka, hon är 10år äldre än mig och på senaste tiden har ja börjat känna mig atraherad av henne. Jag tycker bara det är så svårt, ska kärleken vara så här svår, ska man leva ensam hela livet för att man inte vågar ta steget.
Homo/BI sexualtitet är ju inte helt accepterat ännu och ja känner att det kommer vara folk som trycker ner en, som kommer slänga blickar och hata en för att man älskar en kvinna, och til råga på allt så är hon äldre.
Jag tänker på förhållande där kille/tjej i min vänskaps och familekrets finns ju många som har äldre pojkvänner/flickvänner så varför ska de vara så jobbigt med ett homopar.
Sjukt många tankar i luften just nu så ja kanske bara behövde prata av mig lite..
Hur visar man att man är intresserad liksom, jag är ens inte säker på att hon är gay...