• odda

junibacken,skansen eller grönalund

hej nu ska vi åka till stockholm och vi har problem att välja men i alla fall våra barn är 2 o 4 år och vad tror ni att dom har mest kul av junibacken,skansen eller gröna lund  snälla hjälp oss

• Svar på tråden junibacken,skansen eller grönalund
  • Sandja
    odda skrev 2011-08-05 12:28:29 följande:
    vi ska åka på 2
    Personligen tycker jag att Skansen är trist
  • DramaQueen

Tror era barn uppskattar junibacken mest, skansen är mysig i sig men nu när de bygger om "barnskansen" finns det inte mycket för barn i den åldern. Grönan känns som barnen är för små för. Bättre att spara det tills de är lite äldre

• glad i livet

Skansen och junibacken. Min treåring älskar skansen och då spec björnarna och akvariet.

• stjärnmamman

Jag skulle säga skansen och junibacken

jag tycker Gröna lund är mest  för äldre barn..

barn under 100 cm får inte åka så många karuseller och dom  flesta ska åka med en vuxen

junibacken är inte beroende av väder eftersom det är inomhus så perfekt ställe  om det regnar

är det   gassande sol så är risken att  djuren  på skansen inte syns till

Sen finns ju även aquaria vattenmuseum, fjärilshuset och mulle meck 

• Skruff

Skansen och Junibacken, helt klart. Grönan är kanske rolig för 4-åringen men inte för den yngre.

• C W T

Varför inte köpa stockholmskortet och gå in på allt?

• thelifesaviour

Min snart tvååring verkligen älskade Grönan, åkte massor av de små karusellerna, hon var verkligen helnöjd. Små bergodalbanor, flygande elefanter, tekoppar och annat spännande. En riktig hit!

• odda

vi kanske ska köpa det där kortet i alla fall

Svar på tråden junibacken,skansen eller grönalund