junibacken,skansen eller grönalund
hej nu ska vi åka till stockholm och vi har problem att välja men i alla fall våra barn är 2 o 4 år och vad tror ni att dom har mest kul av junibacken,skansen eller gröna lund snälla hjälp oss
hej nu ska vi åka till stockholm och vi har problem att välja men i alla fall våra barn är 2 o 4 år och vad tror ni att dom har mest kul av junibacken,skansen eller gröna lund snälla hjälp oss
Skansen då. Gröna lund är så litet och så tråkigt.
Gröna Lund eller Junibacken
vi ska åka på 2
Tror era barn uppskattar junibacken mest, skansen är mysig i sig men nu när de bygger om "barnskansen" finns det inte mycket för barn i den åldern. Grönan känns som barnen är för små för. Bättre att spara det tills de är lite äldre
Skansen och junibacken. Min treåring älskar skansen och då spec björnarna och akvariet.
Jag skulle säga skansen och junibacken
jag tycker Gröna lund är mest för äldre barn..
barn under 100 cm får inte åka så många karuseller och dom flesta ska åka med en vuxen
junibacken är inte beroende av väder eftersom det är inomhus så perfekt ställe om det regnar
är det gassande sol så är risken att djuren på skansen inte syns till
Sen finns ju även aquaria vattenmuseum, fjärilshuset och mulle meck
Skansen och Junibacken, helt klart. Grönan är kanske rolig för 4-åringen men inte för den yngre.
Varför inte köpa stockholmskortet och gå in på allt?
Min snart tvååring verkligen älskade Grönan, åkte massor av de små karusellerna, hon var verkligen helnöjd. Små bergodalbanor, flygande elefanter, tekoppar och annat spännande. En riktig hit!
vi kanske ska köpa det där kortet i alla fall