Otrohet eller inte? - Hjälp
Igår hände det. Min första kvinna.
Hon raggade upp mig tidigt på förfesten till Pride. JAg gillade henne och tyckte hon va grymt snygg men gjorde inga närmanden själv.
Senare på kvällen så smekte hon mig på låret och gjorde små närmanden. När vi sedan besökte toaletten tillsammans så frågade hon om hon fick kyssa mig.
Jag sa ja och det hände flera gånger under kvällen.
Väl hemma hos det kompispar vi båda känner skulle vi också sova över. Det var lite efterfest ett tag och Jessica, som hon heter, drog med mig ut i köket och sa " dra ner byxorna jag måste få slicka dig jag är så jävla kåt på dig"
Vi hade fått i oss en hel del men var inte redlösa. Jag gjorde det. För att jag ville.
Det fortsatte med att hon lekte en hel del med mig när vi var ensamma i vardagsrummet. hon var i fel ände av ¨månaden men jag kunde minsanna testa en del. Å jag älskade det. Vill absolut ha mer av en kvinna fast i nyktert tillstånd. ;) Det är utan tvekan skillnad på en kvinnas tunga och en mans....
Till saken hör. Jag är gift och v i har ett barn tillsammans. Han är 20 år äldre än mig ochv i träffades när jag var 16. Jag har (lååång historia) fått diagnosen bipolär och äter lithium. Min man tror att det här plötsliga intresset för kvinnor är en process bara och att det har med sjukdomen att göra. För just nu är jag vilsen och jag letar nån slags identitet. Det är en grav depression jag kommit ur och vägen e lång....å ja...som sagt vi har levt tillsammans i 11 år och jaghar ju liksom inte haft det där "vilda livet" man "ska ha" å Det börjar locka nu. Å göra sig påmint.
Jag tror snarare att det är att jag "vaknat" jag har fått fram det jag tryckt undan hela vuxna livet. Jag har själv fnyst åt lesbiska och skulle aaaaaaldrig kunna komma på tanlken att vara med en kvinna men för 2 år sedan träffade jag en kollega på nya jobbet som stal mitt hjärta. Vi är bra kollegor å så men känner inte så pass bra att jag kan fråga om hon är bi. Hon har man och barn. men henne drömmer jag om. Det vet min man om. Och han tycker det är en härlig fantasi även om han e lite sotis.
Men igår då, min man har fått veta att jag kysste henne och att hon småtafsade....men jag har inte kunnat berätta allt.
Ska jag göra det? Och var går gränsen för otrohet. Hade det vart tvärtom och han hade vart på pride å hamnat sådär med en man hade jag bara tyckt det va skitupphetsande. På nått vis känns det inte riktigt lika definierbart tycker jg när det är samma kön men jag lurar mig själv kanske?
HJÄLP.