• Yrvind

ni med babytravel Amsterdam, är ni nöjda med den?

Hej!

Vi är inne på att köpa en baby travel Amsterdam till vår 18 månaders. Vi har i dagsläget en 4 hjuling som vi tycker är väldigt tung och svårkörd.
    Så som rubriken lyder, är ni nöjda eller är den inte så bra? Borde vi köpa sulky istället? (ska tilläggas att vi hoppas ha turen på att få till ett syskon som kan ärva vagnen).
    Vi tar tacksamt emot alla funderingar för vi tycker barnvagsköp är rena djungeln och i djungeln är förvirringsdimmorna täta

• Svar på tråden ni med babytravel Amsterdam, är ni nöjda med den?
  • Marsflickan78

Jag älskar min Amsterdam! Köpte en i veckan till min 9-månaders och det mycket pga att vi har syskonvagnen från Baby Travel. Älskar allt med vagnen, smidig, liten, justerbart fotstöd, förlängd suflett, ombonad.
    Dittills har hon åkt i en Emmaljunga City Cross, som även storasyster åkt i. Jag har suktat efter en Amsterdam ett bra tag nu Bestämmer vi oss för ett tredje barn så köper vi bara liggkorgen till.
    Tycker definitvt att ni ska satsa på vagnen, den är verkligen prisvärd och med sina stora hjul blir den lite mer robust än trehjulingar med små hjul.

• Yrvind

Tack för svaret! Vi lutar starkt åt en sån och jag blir inte mindre sugen efter ditt lyriska inlägg

• moggleif

Vi har babytravel Liverpool som i princip är samma vagn fast med fyra hjul istället och lite billigare. Suverän vagn. Brukar finnas till kampanjprs för 1995kr. Vill ni då istället välja en roligare färg och är nöjda med tre hjul så kommer ni bli nöjda med Amsterdam.

• Marsflickan78

Vi köpte en svart, tycker den är snyggast. Så kan man ju ha åkpåse och sånt i andra färger

• moggleif

Det är väl en av de främsta nackdelarna med trehjulingar, tipprisken är klart högre...

Svar på tråden ni med babytravel Amsterdam, är ni nöjda med den?