• sesssa

Stokke Tripp Trapp Newborn Set

Hej! 

jag undrar om det är någon som har en sådan del till Stokke Tripp trapp stol som man kan ha från dom är nyfödda? Skulle vara glad om någon ville berätta om dom är bra att ha? och om dom passar på gammla stolar? för stolarna har väll alltid sett ut på ett sätt eller?

Skulle nämligen få en sådan stol och skulle ju vara smidigt att kunna använda den medesamma. verkar ju smidigt.

Så berätta gärna om era erfarenheter omStokke Tripp Trapp Newborn Set.

• Svar på tråden Stokke Tripp Trapp Newborn Set
  • Vickan I

Har fått en i present, men bebis inte här ännu så får se vad vi tycker om den. Men provade fästa den på stolen vilket var superenkelt och kul kunna ha med bebis vid bordet. Den kan användas på golvet som en liten gungstol också. Absolut inget man måste ha, men kul. Den passar på stolar tillverkade efter maj 2003.

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • sesssa

Så den passar inte på äldre stolar då?
     det var ju dumt

• sesssa

Vad dumt det :( passar ju inte på den jag kommer att få. 

• Vickan I

Ingen aning, men kan gissa att det har med hur breda ribborna på ryggstödet är på gamla och nya stolar. Eller hur de är böjda för det är mm-anpassat för att den ska fästa.

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • norgesessan

Vad colt Hade inte passat vår, den är nästan 30 år

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • sesssa

Samma som den jag kommer att få. synd att det inte passade till dom äldre.

• sesssa

Vann en ny stol och funderar åter på att skaffa mig new born set. Men oj så svårt, vill jag ha den.

• norgesessan

Har du vunnit en kan du  unna dig det tycker jag Hade jag gjort om jag väntade barn.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
Svar på tråden Stokke Tripp Trapp Newborn Set