Saknar mina barn så det gör ont....
Här sitter jag... På vår barnlediga helg. Vi har sällskapsspel, öl och härliga gäster. Kvällen borde vara perfekt, och det var den... Fram tills det kom över mig; saknaden av mina älsklingar. Jag älskar min sambo, jag älskar vårt liv, men jag HATAR att vara skild. Jag hatar att mina barn ska behöva ha två hem. Jag hatar att inte kunna vara med mina barn varenda sekund av deras liv. Jag hatar att inte få vara mamma jämt. Min älskade 7-åring som är så duktig, nyfiken och smart. Varje dag ställer han frågor som jag knappt kan svara på, han drar skämt som han kommit på själv och kan räkna matte fastän han är så ung! Min 4-åring som är så vild, men härlig! Rolig och busig och vill helst vara mig nära jämt. Han som älskar att cykla, fastän han inte får. Min älskade dotter som delar ut kramar och pussar hela tiden. Så glad, så underbar och så vild! Klättrar överallt och riskerar liv och lem jämt! Jag älskar er så det gör ont! Och jag saknar er så fruktansvärt mycket när ni är hos er pappa... Fy fan, vad jag saknar dem... De är mitt allt... Hur orkar man?