• Anonym (Otroligt kär)

Har du varit så kär någon gång att du inte finner ord till att förklara det?

Jag har aldrig varit med om något liknande förr, tills jag mötte killen i mitt liv. Jag är så upp över öronen förälskad att varken ord eller annat räcker till då jag vill berätta för honom vad jag känner. "Jag älskar dig" räcker inte ens till, ingenting räcker till. Jag vill bara skrika rakt ut och låta hela världen få höra hur mycket jag älskar min själsfrände.

Har du känt så någon gång?`

Uffa mig, jag behövde skriva av mig lite. Sitter här och funderar, tänker och drömmer mig bort... och jag har ingen och prata med om det, så jag tycker detta var ett okej ställe att få lätta sitt hjärta på såhär på kvällskvisten! :)

• Svar på tråden Har du varit så kär någon gång att du inte finner ord till att förklara det?
  • Anonym
    Anonym (Otroligt kär) skrev 2011-08-07 02:03:22 följande:
    Jag har aldrig varit med om något liknande förr, tills jag mötte killen i mitt liv. Jag är så upp över öronen förälskad att varken ord eller annat räcker till då jag vill berätta för honom vad jag känner. "Jag älskar dig" räcker inte ens till, ingenting räcker till. Jag vill bara skrika rakt ut och låta hela världen få höra hur mycket jag älskar min själsfrände.

Har du känt så någon gång?`

Uffa mig, jag behövde skriva av mig lite. Sitter här och funderar, tänker och drömmer mig bort... och jag har ingen och prata med om det, så jag tycker detta var ett okej ställe att få lätta sitt hjärta på såhär på kvällskvisten! :)
    Jag förstår hur du känner, det är verkligenen härlig känsla:)
  • Anonym

Jepp =) Varit sambo 1 år och är fortfarande galet kär!  Det är underbart! Och frustrerande när man inte kan finna starkare ord än "Älskar dig" Hehe. Så jag förstår hur du känner.

• Anonym (Otroligt kär)
    Anonym skrev 2011-08-07 02:04:46 följande:
    Jag förstår hur du känner, det är verkligenen härlig känsla:)
    Oh vad härligt att det finns fler! :) Det är en fantastisk känsla, verkligen. Det bubblar i hela kroppen och det sprutar verkligen av känslor från alla håll och kanter! Tänk om man kan känna såhär under hela sitt liv! :)
  • Anonym (Otroligt kär)
    Anonym skrev 2011-08-07 02:09:01 följande:
    Jepp =) Varit sambo 1 år och är fortfarande galet kär!  Det är underbart! Och frustrerande när man inte kan finna starkare ord än "Älskar dig" Hehe. Så jag förstår hur du känner.
    Ja! Ohhh vad härligt att det finns folk som faktist förstår och känner detsamma! :))

"Jag älskar dig" räcker knappast till haha. Sen när man kramas så vill man nästan krypa in under huden på partnern för man vet inte vad man ska göra av alla dessa känslor, man vill bara krama krama och krama. Pussas, ja allt! Ohh! :))
  • Anonym

Det hände mig också jag grätt av lycka, men varje förhållande har ett slut också!

• Anonym

Hehe härligt TS =) Det är då man vet att man träffat rätt! Jag förstår EXAKT hur du känner det.
    Jag ligger ibland och pussar på min sambo när han sover. Kan lixom inte låta bli honom.

• Anonym (Otroligt kär)
    Anonym skrev 2011-08-07 02:14:40 följande:
    Det hände mig också jag grätt av lycka, men varje förhållande har ett slut också!
    Hur menar du?
  • Anonym (Otroligt kär)
    Anonym skrev 2011-08-07 02:16:51 följande:
    Hehe härligt TS =) Det är då man vet att man träffat rätt! Jag förstår EXAKT hur du känner det.
    Jag ligger ibland och pussar på min sambo när han sover. Kan lixom inte låta bli honom.
    Oh jag önskar att alla någon gång fick känna denna lycka! :) Haha ja, visst är det härligt? Jag ligger ofta om nätterna då jag inte kan sova och tittar på min sambo som ligger bredvid och sover så gott, och när jag lägger ena armen om honom och känner dendär värmen ifrån honom...det är verkligen en trygghet! Hade jag pussat på honom då hade han nog bara vaknat ;)
  • JessicaPersika

Jag önskar att alla människor kände den känslan med någon! Jag blir så ledsen när mina vänner hittar någon men det inte blir sådan kärlek men ändå stannar dom! Jag och min sambo har varit ilag i 4 år och det pirrar fortfarande inte jämt med det gör det när jag tänker på han.. Vi har en 4 månaders dotter tillsammans och den kärleken vi har mellan varandra nu går inte att gå imellan,. Ni som inte kännt denna känsla med eran partner. Lämna! Hitta någon ni får känna denna kärlek med! Livet är så kort! Alla förtjänar kärlek!

• Anonym

Japp, i min sambo. Men den jävla idioten har inte haft vett att ge mig bekfräftelse så nu är jag inte kär länge. Bara jävligt förbannad.

• Anonym (frugan)

Oja så känner jag varje dag;)

Älskar min man så otroligt mycket, säger att jag älskar honom flera ggr /dag;)
    kan nog bli lite tjatig ibland.. 

• JuliaåRonjasmammis

Ja, jag är det fortfarande efter snart 12 år tillsammans. Jag blir sådär att jag kippar efter andan när jag ser honom, det kvillrar i magen och jag blir matt i knäna.

Inser att det låter som en särdeles dålig Harlequinroman, men så känns det iaf. 

Life's a bitch and then you die
  • Anonym (Otroligt kär)
    Jessikatt skrev 2011-08-07 02:37:20 följande:
    Jag önskar att alla människor kände den känslan med någon! Jag blir så ledsen när mina vänner hittar någon men det inte blir sådan kärlek men ändå stannar dom! Jag och min sambo har varit ilag i 4 år och det pirrar fortfarande inte jämt med det gör det när jag tänker på han.. Vi har en 4 månaders dotter tillsammans och den kärleken vi har mellan varandra nu går inte att gå imellan,. Ni som inte kännt denna känsla med eran partner. Lämna! Hitta någon ni får känna denna kärlek med! Livet är så kort! Alla förtjänar kärlek!
    Ja! Att se dem springa efter någon som inte ger bekräftelse och samtidigt vara så kär att man inte ser det.. :( så lätt att bli utnyttjad då! :(

Oh, det är så det blir när det är riktig kärlek! Man kan inte gå emällan, det kan man inte heller mellan oss.
    Vi kan öppet prata om vi tycker att någon är snygg osv, och det är just för att dendär "tryggheten" finns där. Det spelar ingen roll huuuuurrrr attraktiv en annan person är, och llt detdär, jag vet ändå att han aldrig kommer lämna mig för det, och det är verkligen ömsesidigt. Tittar man på "helheten" av någon så finns det minsann ingen annan som min karl och jag tror nog att alla de som är riktigt riktigt kära tycker detsamma om sin partner hihi. Hjärta
  • Anonym (Otroligt kär)
    Anonym skrev 2011-08-07 02:45:25 följande:
    Japp, i min sambo. Men den jävla idioten har inte haft vett att ge mig bekfräftelse så nu är jag inte kär länge. Bara jävligt förbannad.
    Oj, låter inge vidare :( Hur ska du göra?
  • Anonym (Otroligt kär)
    Anonym (frugan) skrev 2011-08-07 02:47:25 följande:
    Oja så känner jag varje dag;)

Älskar min man så otroligt mycket, säger att jag älskar honom flera ggr /dag;)
    kan nog bli lite tjatig ibland.. 
    Haha oj! Ja jag känner igen mig, då man ibland får säga "ja, det är lite tjatigt, men vet du? jag älskar dig"
    Hur lä nge har ni varit ett par/gifta? :)
  • Anonym (Otroligt kär)
    Marlean skrev 2011-08-07 03:16:07 följande:
    Det är så vacker poesi och fina låtar blir till. =) Grattis!
    Ohh du har så rätt så! Tack! hihi! Hoppas du känner likadant! :))Hjärta
  • Anonym (Otroligt kär)
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-08-07 03:42:17 följande:
    Ja, jag är det fortfarande efter snart 12 år tillsammans. Jag blir sådär att jag kippar efter andan när jag ser honom, det kvillrar i magen och jag blir matt i knäna.

Inser att det låter som en särdeles dålig Harlequinroman, men så känns det iaf. 
    Ohhh efter 12 år?! Är det möjligt?! Jag hoppas att det blir detsamma för oss! Än sålänge är det snart 3 år, men likaväl känns det som om det stegras och blir mer för var dag som går. Nu undrar jag om det faktist går att bli mer kär än det man är ...hihi..ohhh!
  • JuliaåRonjasmammis
    Anonym (Otroligt kär) skrev 2011-08-08 11:23:22 följande:
    Ohhh efter 12 år?! Är det möjligt?! Jag hoppas att det blir detsamma för oss! Än sålänge är det snart 3 år, men likaväl känns det som om det stegras och blir mer för var dag som går. Nu undrar jag om det faktist går att bli mer kär än det man är ...hihi..ohhh!
    Det går såklart upp och ner, beroende på vad som händer i livet, både det gemensamma och det runt omkring. Och det är ju inte så att jag blir alldeles till mig när han ropar från toan att papperet är slut (vilket hände alldeles nyss!), haha.

Men på det stora hela så känner jag (och han med) mig fortfarande absolut kär, och även riktigt förälskad rätt ofta. Det är en underbar känsla, hoppas du får fortsätta uppleva det framåt genom åren!
    Life's a bitch and then you die
  • FruFrööjd

Jag känner precis likadant! 
    Är så svårt att låta bli honom.. man vill bara .... *blir galen*.. ohh!!!

Har inte varit ett par så länge. Men vi kastades in i "familjelivet" med rutiner och vardag på en gång. Men det fick oss att vara totalt ärliga från första början och släppte in kärleken på en gång. Eftersom vi båda hade varsitt barn sedan tidigare så visste vi precis vad vi ville.

Vi tjatar nästan om att vi älskar varandra... haha. Det är väldigt mycket pussar o kramar mellan oss, det blir väldigt "slaffsigt" som mamma, skrattande uttrycker. =)

Kärleken är för jäkla härlig.. vi är fortfarande nykära.. det pirrar och små fjärilar flyger runt varje dag.
    *LOVE* 

Svar på tråden Har du varit så kär någon gång att du inte finner ord till att förklara det?