våra bästa år????
va e det för avsnitt som sänds nu?? fattar inget.. e de sista avsnittet helt plötsligt?? va händeme hope å allt?? ngn som vet??
va e det för avsnitt som sänds nu?? fattar inget.. e de sista avsnittet helt plötsligt?? va händeme hope å allt?? ngn som vet??
fattar inget heller..
knepigt värre o det låter nästan som sista...
nej det finns över 4 års inspelade avsnitt till.
Tror inte det e sista avsnittet bara ett extra julavsnitt tyckte jag dem sa i början e okså nyfiken på vad som kommer o hända med Hope o Bo
hmmm fattar heller inget...kanse jul uppehåll bara *hoppas*
VAAA?
ja där ser man vad man missar då man gör annat *ska genast slå på vbå*
ja dee inget kul avsnitt direkt.. vill ju se va som händer .... inte va som hänt
aha då missar jag kanske inget då... *s*
Tror den serien kommer finnas jämt, har väl redan gått i 35 år eller något. Men dem måste väl visa lite sånt här för att ha något annat att visa än bara tragedier .
Blev Hope Gina förresten? Har inte sett på ett par dagar.
Mia
Hon fick tillbaka minnena men är Hope fortfarande, hon säger de åtminstone själv!
Oki, då har jag inte missat något fast jag inte har sett de på ett tag, det går liksom inte framåt på nått sätt, har man inte sett det på flera veckor så är det oftast kvar på samma ändå fast man kan ändå inte sluta titta på det.
första avsnittet visades den 8november 1965 alltså 40år om jag inte räknat fel
Tråkigt avsnitt!
Håller med, blev jättebesviken
håller med där oxå, inte vad jag hade väntat mig
fast dom sjunger fint, brady å hon
fan va tråkigt avsnitt.. ja som ville se ur de går för hope å bo å så.. jaja.. får man vänta tills imån då..
Jätteknas...jag som hade sett fram emot vbå idag...man får ju abstinens på helgen...inte kul med ett sånt här avsnitt då...hoppas det "riktiga" kommer igen i morron...
Man blir riktigt besviken när det inte är ett "riktigt" avsnitt.