Hej! Vi var där tidigt i våras och planerar att åka tillbaka dit i höst eftersom vi tyckte att det var supermysigt!
Var där innan de renoverade/byggde om och ut. Då var det slitet och trist.
Nu är det jättefint! Fast duscharna och rummen var ungefär som innan, men om jag förstod rätt så skulle de fixa det också så småningom..
Nu till dina frågor som jag ska försöka besvara så gott jag kan (och kommer ihåg)
Kan man ha barnvagn där inne? eller blir man tvungen att bära omkring bebisen?
Det finns inte jättemycket plats, men det kan funka. De har en speciell del för småbarn och där står det lite bord och stolar, där kan man nog klämma in en vagn.
(har dock inte provat)
I duscharna fanns det en badbalja där man kan bada/lägga/sätta bebisen när man själv duschar.
finns det skåp som man kan ha sina väskor i? Och kan man öppna skåpet utan att behöva lägga i pengar varje gång man öppnar?
Det finns vanliga skåp i omklädningsrummen. Dessa "kostar" en dansk 10:a har jag för mej, men den får man tillbaka när man öppnar skåpet.
Tror att det fanns småskåp inne vid badet också
Finns det duschar även för icke hotellgäster så man kan göra sig iordning innan hemfärd?
Japp! Det funkar som på ett vanligt badhus. De som bor på hotellet duschar antingen där eller tar hissen upp till sitt egna rum/egna dusch.
Undrar även om man kan ha med sig eget fika och sitta nånstanns eller är det endast på hotellets restaurang som man kan köpa mat?
Japp! Man kan ta med sej egen fika. Men det finns även en liten vagn där man kan köpa enklare mat och dryck
Har ni några andra tips eller ting som man ska tänka på så skriv gärna ut dem med
Vi åkte dit fredag-lördag. När vi åkte hem på lördagen (skulle åka med två-färjan) så var det vääääldigt mycket folk som stod vid incheckningen på hotellet. Skulle således tippa på att det kan vara mycket folk där på lördagar.
Så kan ni åka en annan dag är det nog att rekommendera.
Vi tog med oss bilen på färjan (hotellet har gratis parkering för gäster, men bara för de som bor där tror jag), men går man (vilket vi ska göra nästa gång) så är det en inglasad "gångtunnel" nästan hela vägen från färjan.
Det tar nog bara typ 10-15 minuter att gå.
Ber om ursäkt för de lite luddiga svaren.. Hade en 3-åring och en 6-åring och sov dessutom över på hotellet så jag var liksom i en annan sits
Kolla förresten på deras hemsida!!