• WickedyWitch

Drömde om SAS flygolycka..

Drömde en mycket märklig dröm inatt som jag minns väldigt väl.

Jag satt ute med min sambo och snackade, kikade på himlen osv. Jag började se ett ljus & en siluett av ett flygplan som helst plötsligt sprängdes eller om det krockade med något.. den biten är väldigt blurrig.

Efteråt blev det kalabalik och mycket stort i media. Bl.a för att Martin Timell (wtf?) skulle finnas på detta plan och då omkommit. Både han och hans bror om jag inte har fel.
    Det läskiga är att i min dröm så drömde jag att jag var med på det här flygplanet och fick reda på hur allt gick till osv. Väldigt otäckt!!

I media fick man sedan reda på att många av de här SAS-flygplanen var väldigt osäkra och alla var tvugna att besiktigas och möjligen skrotas osv.

Allt var helt enkelt kaos och många omkom..

När jag vaknade var jag väldigt ledsen & hade obehagskänslor. En riktigt märklig dröm!!
    Någon som kan försöka tyda? Eller finns det någon som drömt något liknande?

Mest tvungen att bara prata om det för att få ur drömmen ur systemet lite..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-07 14:09
    För att tillägga minns jag nu att det var två flygplan inblandade i detta.. men det andra planet var inte lika "väsentligt"

• Svar på tråden Drömde om SAS flygolycka..
  • E466

Kan det inte vara så enkelt att du kollade på "Fuskbyggarna" i tisdags (är inte Martin Timell med där?) och sedan läste i tidningen om SAS-planet med den spruckna rutan som nödlandade här om dagen? Plus att det var en stor helikopterolycka häromdagen, i Afghanistan. Hör man lite olika saker från olika håll kan man bearbeta det genom att drömma den där typen av drömmar...

• WickedyWitch
    E466 skrev 2011-08-07 21:04:52 följande:
    Kan det inte vara så enkelt att du kollade på "Fuskbyggarna" i tisdags (är inte Martin Timell med där?) och sedan läste i tidningen om SAS-planet med den spruckna rutan som nödlandade här om dagen? Plus att det var en stor helikopterolycka häromdagen, i Afghanistan. Hör man lite olika saker från olika håll kan man bearbeta det genom att drömma den där typen av drömmar...
    Jovisst, gick igenom allt detta med mig själv.
    Dock tittar jag i princip aldrig på tv, har varken tänkt, läst eller pratat om flygplan (visste inte ens om det med sas-planet eller helikoptern förrän du berättade det nu), så jag kan inte pussla ihop det riktigt.
    Annars förstår jag hur du menar, men nej, så 'enkelt' är det inte ;/
  • E466

Jag tror ärligt sagt inte att du är "synsk", och du kan ju ha råkat höra det på radio till exempel. Det kan ha stått på en radio någonstans utan att du tänkt på det.

• WickedyWitch
    E466 skrev 2011-08-08 05:59:03 följande:
    Jag tror ärligt sagt inte att du är "synsk", och du kan ju ha råkat höra det på radio till exempel. Det kan ha stått på en radio någonstans utan att du tänkt på det.
    Nej, det tror inte jag heller, har jag någonstans uttryckt mig att jag är synsk, eller?

Jag ville bara veta om någon drömt något liknande som mig av rent intresse & hur man kan tolka en sån dröm. Dvs att en dröm kan betyda mer än den visar, och någon kanske var duktig på detta. I drömmar bearbetar man ju sitt undermedvetna, vilket du säkerligen redan vet.

Jisses..
  • E466

Ja, det kanske är börskrascherna som du drömt om fastän de tagit skepnaden av ett flygplan i din dröm... man kan alltid spekulera...

• WickedyWitch
    E466 skrev 2011-08-08 21:05:42 följande:
    Ja, det kanske är börskrascherna som du drömt om fastän de tagit skepnaden av ett flygplan i din dröm... man kan alltid spekulera...
    Kanske det ;p
Svar på tråden Drömde om SAS flygolycka..