• Juliii86

BIM lista för oss som har PCO

Är det någon som vill haka på min BIM lista för er som har PCO?

Nu vet jag inte riktigt än när jag har BIM eftersom jag väntar på spontan mens och sedan väntan på ägglossning. Så det blir en lång väntan för mig men för er som har BIM i dagarna får gärna haka på här. Vore ju kul om vi kunde samla ihop oss.

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-07 17:50
    Det spelar alltså ingen roll när du har BIM. Den här BIM listan gäller för alla månad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 16:48
    märkte just att jag skriver som en kråka..
  • Svar på tråden BIM lista för oss som har PCO
  • Juliii86
    {#emotions_dlg.flower}BIM Augusti{#emotions_dlg.flower}

{#emotions_dlg.flower}BIM September{#emotions_dlg.flower}

Passerat förbi BIM

PlusGravida
    Plus

HjärtaBättre lycka nästa gångHjärta
  • Tessan1980

Hänger gärna på!!!

Tessan3010  27-30/8

Passerat förbi BIM

PlusGravida
    Plus

• Juliii86

Åh vad roligt någon som vill hänga på Skrattande Började känna mig lite ensamt här

Tessan3010  27-30/8

Juliii86 05/09

Passerat förbi BIM

PlusGravida
    Plus

• Juliii86

mjo, det kan man säga. Vi började försöka sen juni 08 och har inte lyckats hålla graviditeten. Själv då?

• Tessan1980

Blev gravida juli 09 dock MA i 20 grav veckan. Försökt sedan dess. Fick reda på att jag har PCO i Februari i år. Får du någon behandling?

• Juliii86
    Tessan1980 skrev 2011-08-23 18:31:28 följande:

Blev gravida juli 09 dock MA i 20 grav veckan. Försökt sedan dess. Fick reda på att jag har PCO i Februari i år. Får du någon behandling?

okej, vad tråkigt med MA Själv har jag gått igenom 4 MF... Okej, jag fick reda på att jag har PCO i Juni månad i år. Japp, jag fick utskrivet provera och pergotime. Läkaren såg små äggblåsor på min vänstra äggstock och så hade jag för högt FSH på värde 12. Läkaren sa att det kan ha med PCO att göra som jag har för högt värde.
  • Tessan1980

Usch fy nä.. Har de någon förklaring till dina MF? För det beror väl inte på PCO:n?Hmm jag vet inte om min läkare tog FSH prov på mig. Men jag har ju inte fått göra några kontroller under 5 omgångar med Pergo heller.

• Juliii86
    Tessan1980 skrev 2011-08-23 18:50:32 följande:
    Usch fy nä.. Har de någon förklaring till dina MF? För det beror väl inte på PCO:n?Hmm jag vet inte om min läkare tog FSH prov på mig. Men jag har ju inte fått göra några kontroller under 5 omgångar med Pergo heller.
    Nä, de hittade inga fel på vad som kan ha orsakat mina MF. Nä, det tror jag inte att det kan vara PCO. Mina MF var långt tillbaka i tiden och PCO fick jag ju nyligen reda på. Okej, det kan ju vara bra att veta Obestämd Konstigt att det är så olika med läkare. Vi får hoppas att det leder oss till ett plus Skrattande Du har ju nära till BIM.
Svar på tråden BIM lista för oss som har PCO