• Red Velvet

Någon som har en resväska av märket AMBASSADOR?

Är den bra?
    Funderar nämligen på att köpa en.

• Svar på tråden Någon som har en resväska av märket AMBASSADOR?
  • Shirin85

Jag har en som jag även rest med, jag tycker den är väldigt bra.
    Stor, rymlig, bra fack och man kan dra hjulen åt alla håll så den är skön att gå med på flygplatser. 

• Red Velvet

Tack för ditt svar!
    Eftersom den är så billig så blir man ju lite tveksam. Det är inte akut att köpa en resväska men hittade en av det märket som jag gillade, sedan är ju då frågan ifall den håller. Så mycket reser jag inte heller att jag vill sätta alldeles för mycket pengar på en väska men man vill ju att den ska hålla de gånger man är iväg.
    Det jag är mest orolig över är nog dragkedjan, att den ska vara av dålig kvalitet.

• Shirin85

Jo, men det är en normal och bra resväska med mycket plats och sköna handtag.
    Vi har rest med våran tre gånger hittills och den håller.
    Prova dra i dragkedjan lite i den i affären och försök se om du gillar kvalitén, våran är det nema problema med.
    Det är värt att köpa den om du ändå inte reser så mycket och inte vill satsa på en väska för typ 3000, ambassador kommer hålla bra för de gånger du reser tror jagGlad

• Red Velvet
    Shirin85 skrev 2011-08-08 14:41:06 följande:
    Jo, men det är en normal och bra resväska med mycket plats och sköna handtag.
    Vi har rest med våran tre gånger hittills och den håller.
    Prova dra i dragkedjan lite i den i affären och försök se om du gillar kvalitén, våran är det nema problema med.
    Det är värt att köpa den om du ändå inte reser så mycket och inte vill satsa på en väska för typ 3000, ambassador kommer hålla bra för de gånger du reser tror jagGlad

Tack så mycket. Ska kolla in den! Läste just ett test på nätet också där den hade fått ganska bra betyg. Men de hade även testat att försöka öppna blixtlåset med en penna (?) för att se hur tåliga de är. Det var en väska (inte Ambassadoren) som höll emot och inte gick att öppna. Anledningen till penn-testet var att se hur lätt det skulle vara att stjäla från en sådan väska/stoppa in något i väskan. Då blev jag lite nojjig men det kan väl ändå inte var så vanligt.

Svar på tråden Någon som har en resväska av märket AMBASSADOR?