Peugeot 807 eller Renault Grand Espace ????
Barnaskaran växer och vi behöver snart en 7-sitsig bil. Har fastnat för dessa 2 modeller. Är det någon som har erfarenhet av dem??
Barnaskaran växer och vi behöver snart en 7-sitsig bil. Har fastnat för dessa 2 modeller. Är det någon som har erfarenhet av dem??
Vi har en renault espace och är jättenöjda!
Har ni kikat på Citroen C8 och Citroen Evasion eller Peugeot 806? De är ju oxå 7 sitsiga vi är en familj på snart 5 hemmavarande barn och 2 vuxna och vi har en Evasion den är toppen då man kan flytta runt varje säte för sig och på så vis maximera utrymmet, drar inte massa bensin heller!
DuJag: Tack för ditt svar
C8an är väl i stort sett likadan som 807an. Men gillar ändå Peugout och Renault mer... Är på jakt efter en som är från 03-05... Lagom prisklass
Jag vill ha en av dessa 2 för i dem kan man ställa in barnvagnen utan problem ifall man tar ur ett av de bakre sätena. Tror inte att man kan det i 806an? De är ganska snåla också för att vara så rymliga
806 och Evasion är samma bil i stort sett och där går vagnen in utan problem om man tar ut ett säte
Ok, har inte tittat på dessa tidigare. De är föregångarna till 807 och C8 eller? Kan ju vara ett alternativ ifall vi kan tänka oss att köpa en äldre bil i så fall.... Men jag tycker att 807 och Espacen är lagom gamla för oss Fast man kan ju ändra sig :P
Evasion finns i modeller upp till 02 och peugeot 806 till 02 googla på dem! Citroen C8 är efterföljaren till Evasion vet jag!
Ok
Vi har en 807. Vi ställer in vagnen uppfälld där bak utan att ta ut säten, dock en singelvagn. Det är gott om utrymme. C8, 807 och Fiat Ulysse är exakt lika dana bilar, bara märket som skiljer.