Ersättning för bruten näsa?
Ramlade illa i helgen och bröt näsan. Har skadeanmält till försäkringsbolag. Undrar bara om någon vet ungefär hur mycket man kan tänkas få i ersättning för sveda och värk?
Ramlade illa i helgen och bröt näsan. Har skadeanmält till försäkringsbolag. Undrar bara om någon vet ungefär hur mycket man kan tänkas få i ersättning för sveda och värk?
Du skall dokumentera skadan hos läkare men det har du väl gjort.Sedan skall du skicka det plus fotografier av skadan till förs bolaget.Sedan bedömer de om du är berättigad
ingen har sagt något om fotografering när jag ringde dem...
Tur att du skrev det igår, för jag fotade ansiktet efter det innan allt det blåa hann försvinna. Tack för tipset!
Tror att vissa bolag ersätter först efter ett år.
Ja jag räknar inte med någon snabb ersättning. Brukar ta tid när försäkringsbolag är inblandade. Sveda och värk borde dock komma tidigare tycker jag...
HUr gick det, bröt nämligen näsan nyss och opererades idag, får ersättning för milen körde och kostnader hos läkare, Kan jag få ersättning för skadan? har olycksförsäkring hos svedea
Tur att du skrev det igår, för jag fotade ansiktet efter det innan allt det blåa hann försvinna. Tack för tipset!