• Anonym

Liknar Justin Bieber?

Vad tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-08 22:05
    Ska tillägga att JAG inte säljer skorna! Detta är ingen reklam! Det är inte min hemsida som står på bilderna!
    Jag fråga endast om ni tyckte det liknade JB,för att jag ville köpa till min brorsdotter som avgudar JB.
  • Svar på tråden Liknar Justin Bieber?
  • Anonym (Jolly)

Vad tycker jag om vad? Reklam på FL?

• Lindreas

Jag tycker det är pinsamt att göra reklam på forumet.

• Betty Boop

Eh? Varför anonym? Tror du desutom att det är nån på FL som vill köpa dina skor?

• ComicBookGuy

Det ser ut som skor man kanske eventuellt kan köpa till sin värsta fiende...

Både missanpassad och fnissanpassad/Vera är som Tiger i Nalle Puh, fast smartare
  • gullican

Min dotter hade älskat dem naturligtvis, men aldrig i mitt liv skulle jag köpa från den sidan. Mitt tips TS är att om man ska försöka sälja något och låtsas att vara amerikan eller engelsman så är det bra att ha koll på språket....

• Anonym

Varför skulle man göra reklam här?

• LilleLena

Jag gör ingen reklam! Jag säljer dem inte? HAHA.
    Gud...patetiska FL tanter är vad ni är.
    Jag funderade att köpa till min brorsdotter!och ville ha åsikter om det var likt JB eller ej!  

• LilleLena
    gullican skrev 2011-08-08 21:37:38 följande:
    Min dotter hade älskat dem naturligtvis, men aldrig i mitt liv skulle jag köpa från den sidan. Mitt tips TS är att om man ska försöka sälja något och låtsas att vara amerikan eller engelsman så är det bra att ha koll på språket....
    Vad snackar du om?
    Låsas vara amerikan? hahaha. Jag är svensk gumman! Säljer inget! 
Svar på tråden Liknar Justin Bieber?