någon som använder barnvagn från 70-talet??
hej jag ska köpa en kombibarnvagn från 70-talet, någon som har en sådan?? och bild??
hej jag ska köpa en kombibarnvagn från 70-talet, någon som har en sådan?? och bild??
får tipsa dig om tua85:a fina vagn *skvallra*
okej tackar =)
visserligen en 82:a men skitsnygg ju
ja den var super snygg
visst är den
de är fint med gamla vagnar, hade jag inte köpt den jag har hade jag velat ha en gammal!
ja jag tycker också äldre vagnar är fina, sån charm över dom. och nu när jag äntligen har hittat en för bara 200 kr så måste jag slå till =)
ååh spännande, har du bild på den??
nej jag har ju inte det =(
Vi hade min gamla vagn från 69. En Suithun. Vi körde tills det inte fanns något kvar av gummit på hjulen. Det var nog den enda nackdelen. Hög och bra med fint "rull" och supersnygg förståss. Nu har vi en ful Emmaljunga - 02 som får punka hela tiden. Inte mycket bättre det.
ingen mer? som har bild?
Vi har en Emmaljunga från -79. Har bild i mitt krypin på liggdelen, använder sittdelen just nu, men har inte lagt in någon bild på den än.
Bri: åhh vilken snygg vagn du har =), blir avis
Tack! Vi är supernöjda med den och Hanna verkar trivas bra i den med!
Vi har en liknande vagn som Tua85 har som vi mest använt som extravagn och som säng när vi har varit borta. Sonen sover fortfarande bra i den trots att han är 15 månader. Vagnarna var lite rymmligare förr. Bild finns i galleriet.