• Super blondinen

Vad har ni för våtservetter?

Vilka våtservetter använer ni och vad ger ni dem för omdömme?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har ni för våtservetter?
  • 071001

Allt som oftats var det Icas eftersom vi handlar där. Men jag har även köpt alla möjliga okända märken på billighetsaffärer. Tycker nog att de alla är lika bra.

• brummagumman

Libero och det endast pga locket på förpackningen. Använder så sällan att servetterna torkar med vanlig tejp-stängning. Dessvärre tycker jag inte alls om doften! Natusan och Ica har vi använt också.

• Renesme

Använder coops med lock, 3 st för 42 kr är ett ständigt erbjudande på konsum hos oss, prisvärt!

• Sweetheart1986

Pudgies, från ÖoB... ibland Pampers eller Libero men dom gillar jag inte alls, luktar så illa!

~*~Vincent 101010~*~BF 120121~*~
  • Sweetheart1986
    Sweetheart1986 skrev 2011-08-09 10:41:41 följande:
    Pudgies, från ÖoB... ibland Pampers eller Libero men dom gillar jag inte alls, luktar så illa!
    Missade omdöme =P
    Tycker Pudgies är bra, Luktar gott och är billiga.. nackdelen är att de kan vara svåra att få ut ibland och de är riktigt blöta i botten... går att vrida ur dom.
    ~*~Vincent 101010~*~BF 120121~*~
  • Delapitated

Vi har också coops med lock, de är mjuka, doftar inte för mycket men doftar gott, räcker länge och är lätt att få ur förpackningen! Vi har haft dem nu i nästan 16 månader o är perfekt till det mesta ;) allt från kladdiga fingrar till smutsiga rumpor ;) till o med att rengöra en banankladdig vagn är de bra till ;D haha

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
  • Asereht

Jag blöter ett gäng torra med lite vatten och olja sedan förvarar jag dem i en tätslutande burk eller påse. De som inte använts under utflykten används sedan hemma. Billigt, bra och enkelt.

Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Cloud

Om jag inte tvättar under kranen eller med blöta papperslappar så föredrar jag Pampers våtservetter.

Svar på tråden Vad har ni för våtservetter?