• jossaw

likadana kläder till syskon?

ja tycker det är fint när mina flickor har likadana kläder ibland, men nu har stora tjejen börjat med st 92, lilla har st68, oftast byter kläderna "avdelning" vid st86, någon som vet nånstans där de har likadana kläder upp i större storlekar??

• Svar på tråden likadana kläder till syskon?
  • StaffenAssar

Polarn brukar ha iaf samma mönster till både små och stora, även Molo och Katvig. Då kan man typ köpa body till lilla och tröja till stora så brukar jag göra till mina killar. Molo har ju dessutom lite variation på sina plagg, flera med samma print men tex vissa är helprint medans andra har randiga ärmar och så, då brukar jag ha tex helprint på lilla och samma print till stora men med randiga eller enfärgade ärmar. Tycker nästan det är finare att de inte har exakt samma plagg men ändå samma mönster

• 5 barnsmamman

du och jag på nätet jag har på minna 4 barn storlek tjejerna 86 och 140 pojkarna 110 och 130 man får 1 gång varjemånad jätetfina kläder ett set om man ska riktig

• Triple Trouble

Villervalla har jag köpt för syskonmatchning.

• Mor till Ella

Name it, benneton, blingo, me and i,pompe de lux (kommer inte ihåg vad som var minsta storleken, tror det var 74)

Svar på tråden likadana kläder till syskon?