Socialen har förstört både mtt och min sons liv
Har en son som nu är 16 år och som inte mådde så bra för några år sedan så vi försökte söka hjälp via socialen men istället blev han jourhemsplacerad i februari 2010 tills sommaren då var allt bra, men sedan hade han träffat en tjej som var fem år äldre och drack mycket, i och för sig mycket trevlig i början men sedan blev det nog mer åt andra hållet troligen på grund av svartsjuka, hon kunde aldrig släppa min son. Efter en fyllresa på en båt så "lurade" de iväg min son utan sina saker (kläder och väska). Har inte sett honom sedan dess och det var den 25 september 2010. De har hittat på och förtalat mig så jag är inte värd vatten. Vet inte vad jag ska göra har gjort allt. Kommer troligen aldrig mer få se min älskade son samt vetskapen att han far till. Själv är jag sjukskriven och mår mycket dåligt samt troligen lever jag inte så länge till om jag inte reder upp detta inom snar framtid och åtminstone får träffa min son en gång ensam och prata igenom allt, inte ens det har jag fått göra under dessa månader. Har även en kompis som lurat mig på cirka 30 000,00 så allt är mycket jobbigt. Men saknar min älskade son mycket och speciellt när det är jul och födelsedagar att man inte kan köpa några presenter, aldrig äta någon god middag tillsammans, aldrig så ut och ta en sushi som han älskar. Har även svårt att gå på platser som vi varit på och haft kul tillsammans på tidigare. Men jag hoppas verkligen att socialen, min sons tjej med familj är riktigt nöjda när de förstört på detta sättet för oss. Snart har min son ingen mamma kvar heller i livet.