• Anonym (vill nu!)

Hur tidigt plussade ni? (Innan bim?) Kan jag göra ett test nu?

Hade ägglossning förra veckan och sexade flera gånger om dagen både några dagar innan och efter ägglossningen...
    Känner på mig att jag blivit gravid nu.

Det sticks och värker lite i magen, men inget mer än så...
    Kan det vara graviditeten jag känner av så tidigt?

VILL testa mig nu, men vet att det inte är någon ide, då det är 10 dagar kvar till mensen...

Hur tidigt har ni testat och plussat innan bim?

• Svar på tråden Hur tidigt plussade ni? (Innan bim?) Kan jag göra ett test nu?
  • MassiiMotoo

Oj gisses..

jag har inte varit inne på FL på länge och då tyckte jag att kvinnor testade för tidigt och 10 dagar innan BIM är Ganska tidigt.
    DU får nog inget korrekt svar om du skulle testa nu.
    Det lär sluta med att du testar hela vägen fram till BIM och efter Bim
    Spara dom pengarna och vänta till iaf till närmre BIM.
    SJälv har jag alltid testat någon dag efter BIM och fått ett starkt  plus utan några frågen tecken.

Lycka till!        

• smultronrosa

Jag fick ett svagt plus på bim-5 men mitt Bf flyttades 4 dagar bakåt på ul så isf var det kanske bara -1 om man ska se det så :p men enl mina beräkningar var det -5. Hört om de som känner att de blivit gravida innan plusset visar sig, hoppas att det är så för dig :) håller tummarna!

• Anonym (vill nu!)

går det få ett plus om jag testar i morgon bitti tror ni?
    Jag vet ju inte när jag ska ha min mens exakt, pga att den är lite oregelbunden...

• Anonym (vill nu!)

åh guuuuud!!!!! det stick mer i magen nu på kvällen, och jag bara vill vill vill testa mig!!!!!!
    (Kanske bara psykiskt, men jag känner verkligen på mig!)

• Anonym (vill nu!)

tog ett test nu på morgonen...
    JAG tycker man kan ana något på testet, men det kan vara inbillning med...
    Är det möjligt att visa ett väldigt väldigt ljust streck så här tidigt?
    Syns inte i alla ljus, men håller jag det under kökslampan, så tycker jag att jag anar något väldigt otydligt, men början till ett streck...

• Anonym

jag fick plus på bim-6 men det var rätt så svagt, var starkare dagen efter...

• Mandsan

Jag kände också väldigt starkt på mig att jag var gravid, ömma bröst efter ca 1 v, "mensvärk" efter en vecka (vilket kan tyda på att det befruktas och växer där inne har jag fått höra efteråt. Bim -7 testade jag negativt, Bim -2 positivt :) Så nu är det nog för tidigt så vänta en vecka.

• Anonym (vill nu!)

gjorde ett till test nu på morgonen....
    Negativt igen....
    Guuuud vad otålig jag är!!!!!

• Belladonna

Jag testade positivt på bim-5 enligt mina uträkningar, på ultraljudet i vecka 9 sa läkaren att jag var längre gången än jag trodde så var nog på bim-2. Hoppas du plussar!

• Sweetiee

Jag testade på bim -5 och fick ett jätte starkt streck :) hade då haft ont i brösten en vecka ä därav tyckte att de måste va nått där :) 

• Danielina

Ska jag gå på beräknat BF-datum så plussade jag mycket svagt, nästan osynligt på BIM-7, men jag är inte 100 på att den beräkningen stämmer.

• Anonym (vill nu!)

Det här är säkert bara inbillning, men för första gången lååååååååååång lång tid är jag hungrig nu på sena kvällen.....
    Åt middag vid sex sist ju....
    Kan man bli extra hungrig så här tidigt, eller är det inbillning?

Hade räknat fel först... Har bim den 18:e....

• sweasmamma

man kan ju inbilla sig om man verkligen vill vara gravid men visst kan man känna tidigt, med min dotter va jag bara trött och plussade -1 bim

• mammas4killar

jag gjorde två gravtest 5 dagar innan bim, ett apotekets och ett vanligt cb, båda visade svagt plus, jag är så himla otålig så då tänkte jag att är jag gravid så borde det ju synas på ett cb digital...och det gjorde det! gravid 1-2 veckor.

Svar på tråden Hur tidigt plussade ni? (Innan bim?) Kan jag göra ett test nu?