• Hera78

Göta Lejon, ni som känner till lokalen, HJÄLP!

Tänkte att jag skulle boka biljetter till Romeo och Julia åt två vänner som tack för hjälpen på vårt stundande bröllop. Men jag har aldrig varit på Göta Lejon och vet således inte om platserna är bra. 

Har reserverat två platser på rad 3 i mitten, men sitter man för nära då och ser bara ben eller funkar det? Är det bättre med balkongplats rad 4, för det fanns fortfarande ledigt? 

Behöver er hjälp, så ni som varit på Göta Lejon, hur är det att sitta på rad 3??  

• Svar på tråden Göta Lejon, ni som känner till lokalen, HJÄLP!
  • Crazy Baby

Skulle skriva lite också!

jag har för mig att det är bra platser och att man ser mer än bara ben!! 

• Anova

Personligen tycker jag att det är lite för nära scenen att sitta på parkett rad 3. Man ser nog, men jag föredrar lite högre upp eller på balkong, då har man liksom bättre översikt över hela scenen.  Rad 4 på Göta Lejons balkong är nog mitt första val framför rad 3 på parkett.  (men å andra sidan har jag bara suttt på balkong där). 

Föresten, jag hoppas dina vänner blir nöjda.. Det är en riktigt bra musikal!     

• Hera78
    Crazy Baby skrev 2011-08-09 13:36:37 följande:

Googlade och hittade denna :

www.3sagas.se/files/Gota_Lejon_Salongsoversik...

Jo, den har jag sett men den säger ju ingenting om hur nära det är scenen eller hur långt upp scenen är  
    Anova skrev 2011-08-09 13:44:20 följande:
    Personligen tycker jag att det är lite för nära scenen att sitta på parkett rad 3. Man ser nog, men jag föredrar lite högre upp eller på balkong, då har man liksom bättre översikt över hela scenen.  Rad 4 på Göta Lejons balkong är nog mitt första val framför rad 3 på parkett.  (men å andra sidan har jag bara suttt på balkong där). 

Föresten, jag hoppas dina vänner blir nöjda.. Det är en riktigt bra musikal!     
    Så rad 4 på balkong blir inte för långt bort? Det är så svårt när man aldrig varit där själv och jag hittar inga bra bilder över salen så att man kan avgöra... 

Fler som har varit där och som kan säga om rad 3 är för nära?  
Svar på tråden Göta Lejon, ni som känner till lokalen, HJÄLP!