• Sorrow

BareMinerals vs. andra mineral smink

Hej,

Jag brukar beställa BareMinerals från Beautybay.com men jag skulle vilja testa något annat mineral smink.

Finns det nån som har testat märket Lily Lolo? eller något annat märke? Vilket skulle ni rekommendera? 

• Svar på tråden BareMinerals vs. andra mineral smink
  • Kakmonster

Har bara provat everydayminerals mineralfoundation och bare minerals och av dom två är bare minerals mkt bättre. Drygare, sitter bättre och känns mindre kakig.

• Kär i brevbärarn

Jag gillar TiKei! Däremot har jag inte provat annat mineralsmink så jag har inget att jämföra med.
    Kan bara säga att det funkar utmärkt för mig, bonus att det är så billigt!
    Man kan bara köpa på deras hemsida tikei.se

Man kan köpa prover för 10 kr/st så det blir lätt att hitta rätt nyans!

• Sorrow
    Kär i brevbärarn skrev 2011-08-13 23:19:25 följande:
    Jag gillar TiKei! Däremot har jag inte provat annat mineralsmink så jag har inget att jämföra med.
    Kan bara säga att det funkar utmärkt för mig, bonus att det är så billigt!
    Man kan bara köpa på deras hemsida tikei.se

Man kan köpa prover för 10 kr/st så det blir lätt att hitta rätt nyans!
    Tack för tipset! Jag har aldrig hört om Tikei, jag ska kolla mer om det märket på deras hemsida :)
  • Kär i brevbärarn

Jag hade själv inte hört talas om det förrän jag läste om det i en tråd på Bröllopstorget! De är kanske inte så mycket för reklam :) Jag använder deras primer, consealer (funkar bra på blämmor och liknande) , foundation och finishing veil glow samt några ögonskuggor, den som heter Lace är min favorit :) mineralrouge tycker jag däremot kan vara lite för pigmenterat. Har bara provat ett men håller mig till mitt vanliga tills det tar slut iaf! Det finns recensioner på de flesta produkter, väldigt smidigt sätt att höra ärliga åsikter om produkterna! Lycka till och hoppas du hittar något som passar dig! ..... Oj va jag babblade ;)

Svar på tråden BareMinerals vs. andra mineral smink