Hur använder ni Anti (munsår)?
Jag undrar hur ni använder Anti/Vectavir på munsår. Smörjer ni ett tunt lager ("gnider" in det) eller lägger ni på ett tjockt lager?
Har letat info, men hittar ej hur mycket som skall användas.
Jag undrar hur ni använder Anti/Vectavir på munsår. Smörjer ni ett tunt lager ("gnider" in det) eller lägger ni på ett tjockt lager?
Har letat info, men hittar ej hur mycket som skall användas.
Tunt lager! Men jag rekommenderar plåstren till dig, använde anti i en vecka och de spred sig men med plåster var de borta på 3 dagar. De syns verkligen knappt inte heller.
Tunt lager. Men för mig funkar det bäst med nagelbandskräm från Aco =)
nagelbandscreme?! nu blev jag nyfiken. hur kan det fungera?
Tycker personligen att Zovirax är västländers bättre än Anti! Samma verksamma ämne, men med en lite annan konsistens, det känns som om det sitter kvar längre på läppen. Anti har en förmåga att bli rinnig efter en liten stund.
Är också nyfiken på det där med nagelbandskräm?!? Aldrig hört, och har testat allt från tandkräm till aceton
Västländers ska det ju inte stå, höhö.. Hästlängder menar jag ju *blä för stavningsgrejen på telefonen*
jag applicerar alltid med tops, men har väl alltid trott att det är ett tjockt lager som gäller. nu vet jag bättre dock, tack! blir så ledsen, har inte haft munsår på säkert ett helt år. men så fick jag ett rejält magkatarrs-anfall och då var det kört. känner mig så förbannat äcklig!