har ni några bra tips på bra julklapp till min 8 månaders?
Ja har ni några bra tips på en bra och rolig julklapp till henne??
Tack på förhand.
GOD JUL ALLIHOPPA!!!
Ja har ni några bra tips på en bra och rolig julklapp till henne??
Tack på förhand.
GOD JUL ALLIHOPPA!!!
Mega Blocks sjörövarskepp! Har en kompis som har ett sådant (hennes son dvs) och det är superroligt. Jag har också en åttamånaders och skeppet kommer att passa nu och även senare.
vad är det?
Böcker, pussel med knoppar, kläder, mjukisdjur, instrument i trä............pippi-docka, hjulande tiger.............
Min dotter som också är 8 månader kommer att få en lära-gå-vagn, böcker och en låda med klossar som man ska stoppa ner i passande hål (hoppas du förstår vad jag menar).
God Jul!
Kanske en lära gå vagn?
hon ska redan få en lära gå vagn o en sådan där låda man stopppar klossar i....o lite kläder,.,..,men ja tänkte köpa någe mer ....kanske en bok då,.,.sen frågar ju folk va hon önskar sig d e ju sååå svåårt ,,.,hehehe
En snigel från Fisher-price som man stoppar klossar och och det låter också. Har köpt en sådan till min son.
Mega Blocks är som typ lego, alltså platsigt, men roligt! Annars kan jag hålla med om att träleksaker är bra, har faktiskt kvar en hel del sen jag var liten. Så det är ju ett bra köp!
Ett kontroversiellt förslag:
Köp ingenting, ge henne istället mer ovärderlig tid med mamma och pappa!
Spara julklappspengarna och därmed föräldrapenningsdagar och be släktingar sätta in pengar på ett konto. Då kan hon få vara hemma med er lite längre innan hon så småningom börjar förskolan. Bästa presenten tycker jag!
*undrar om en åttamånaders verkligen behöver en "hjulande tiger"*
Skriver ihop tipsen i ett meddelande så kan man ju bara kopiera å utöka listan så får man ju en komplett önskelista =)
Mega Blocks sjörövarskepp
Böcker
Pussel med knoppar
Kläder
Mjukisdjur
Instrument i trä
Pippi-docka
Hjulande tiger
Läragå-vagn
"klosslåda"
"Fisherprice"-snigel att stoppa klossar i
Ingenting - spara pengar/föräldradagar för att kunna vara hemma längre
Kul med en massa tips!
Lägger till Lego Quattro till listan, Ida älskade det legot då en kompis hade med det hit =)
Mega Blocks sjörövarskepp
Böcker
Pussel med knoppar
Kläder
Mjukisdjur
Instrument i trä
Pippi-docka
Hjulande tiger
Läragå-vagn
"klosslåda"
"Fisherprice"-snigel att stoppa klossar i
Ingenting - spara pengar/föräldradagar för att kunna vara hemma längre
Lego Quattro
Maraccas brukar vara väldigt uppskattat i den åldern!