• EveGirl

har ni några bra tips på bra julklapp till min 8 månaders?

Ja har ni några bra tips på en bra och rolig julklapp till henne??

Tack på förhand.

GOD JUL ALLIHOPPA!!!

• Svar på tråden har ni några bra tips på bra julklapp till min 8 månaders?
  • Saltängen

Mega Blocks sjörövarskepp! Har en kompis som har ett sådant (hennes son dvs) och det är superroligt. Jag har också en åttamånaders och skeppet kommer att passa nu och även senare.

• luzorsus

Böcker, pussel med knoppar, kläder, mjukisdjur, instrument i trä............pippi-docka, hjulande tiger.............

• Tess76

Min dotter som också är 8 månader kommer att få en lära-gå-vagn, böcker och en låda med klossar som man ska stoppa ner i passande hål (hoppas du förstår vad jag menar).

God Jul!

• EveGirl

hon ska redan få en lära gå vagn o en sådan där låda man stopppar klossar i....o lite kläder,.,..,men ja tänkte köpa någe mer ....kanske en bok då,.,.sen frågar ju folk va hon önskar sig d e ju sååå svåårt ,,.,hehehe

• MissSeger

En snigel från Fisher-price som man stoppar klossar och och det låter också. Har köpt en sådan till min son.

• Saltängen

Mega Blocks är som typ lego, alltså platsigt, men roligt! Annars kan jag hålla med om att träleksaker är bra, har faktiskt kvar en hel del sen jag var liten. Så det är ju ett bra köp!

• AnnaZ

Ett kontroversiellt förslag:
    Köp ingenting, ge henne istället mer ovärderlig tid med mamma och pappa!
    Spara julklappspengarna och därmed föräldrapenningsdagar och be släktingar sätta in pengar på ett konto. Då kan hon få vara hemma med er lite längre innan hon så småningom börjar förskolan. Bästa presenten tycker jag!

*undrar om en åttamånaders verkligen behöver en "hjulande tiger"*

• caakam

Skriver ihop tipsen i ett meddelande så kan man ju bara kopiera å utöka listan så får man ju en komplett önskelista =)

Mega Blocks sjörövarskepp
    Böcker
    Pussel med knoppar
    Kläder
    Mjukisdjur
    Instrument i trä
    Pippi-docka
    Hjulande tiger
    Läragå-vagn
    "klosslåda"
    "Fisherprice"-snigel att stoppa klossar i
    Ingenting - spara pengar/föräldradagar för att kunna vara hemma längre

Kul med en massa tips!

• caakam

Lägger till Lego Quattro till listan, Ida älskade det legot då en kompis hade med det hit =)

Mega Blocks sjörövarskepp
    Böcker
    Pussel med knoppar
    Kläder
    Mjukisdjur
    Instrument i trä
    Pippi-docka
    Hjulande tiger
    Läragå-vagn
    "klosslåda"
    "Fisherprice"-snigel att stoppa klossar i
    Ingenting - spara pengar/föräldradagar för att kunna vara hemma längre
    Lego Quattro

• Feya

Maraccas brukar vara väldigt uppskattat i den åldern!

Svar på tråden har ni några bra tips på bra julklapp till min 8 månaders?