Sambon är aktiv på Victora Milan
Upptäckte för ett par dagar sedan att min sambo har ett registrerat konto på otohetssajten Victoria Milan!!!
Jag vet att allt inte är bra mellan oss och det gör mig ledsen. Jag har ingen sexlust men anser inte det är så konstigt när lillan är två månader!! Han har visserligen alltid haft mer lust än jag och tydligen har han funnit en lösning nu. Han har inte träffat nån säger han och jag tror honom. Men som jag ser det har han varit otrogen i hjärtat och hjärnan. Hur kan det vara så viktigt med k*k i fi**an??? Allt annat vi har? Hus,barn, historia?
Nu är semestern slut och vi har förstört den. Inga mysiga kvällar eller gemenskap. Nu är jag ledsen och "ältar" i stället för att "sära på benen och rädda förhållandet" (min tolkning)..
Han är go på alla sätt. Ger mig komplimanger, smeker min rygg etc... Men jag vill ändå inte ha sex. Har ingen lust och än mindre nu.
Förhållandet är på gång att ta vägar som detinte finns nån tillbakagång på. Jag orkar inte!! Är så ledsen! Så sviken!
Har sagt vid svaga tillfällen att hanfår skaffa älskarinna. Han trodde jag menade det....! Efter 12 år!
Finner inga ord. Snart kommer han in och så ska vi ha det "mysigt"... KOmmer integå. Kan inte vara tyst, fråga, älta, undra. Det kommer göra honom arg och förmodligen slutar det med att han blir förbannad och drar iväg nån stans. Jag Kommer bli ledsen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-17 20:01
--------------------------------------------
Uppdatering.
Efter jag skrev detta snokade jag vidare och fann att han till och med betalat för eländet. Över 700:- !!!!
Det är mer än han lagt på spontangåvor till mig under alla våra år tillsammans. Lägg också till att vi har dålig ekonomi nu med min mammapeng och stigande räntor och småbarn.
Jag blev sååå jävla förbannad, ledsen, besviken och sårad. Kändes som ett enormt svek och en spark i magen på mig som redan låg ner.
Pratade/ältade och pratade/ältade ännu mer. Plötsligt HÖRDE jag vad han sagt i så många år... han behöver mer sex, mer uppmärksamhet och bekräftelse. JAG var tvungen att göra nåt åt det.
Bokade tid till samtal (som vi hade i tisdags, men dessvärre fick avboka pga sjukt barn).
Vi har pratat och konfronterat varandra. Ser varandra mer och försöker verkligen möta varandra. Det känns bra.
MEN hur länge klarar vi det? Sveket är stort och jag tror inte jag nånsinn kan glömma. Har tagit bort hans konto (han vet om det) och jag tror inte han är dum nog att aktivera det igen/skaffa nytt. Inte innan han lärt sig ta bort sökhistorik på datorn i alla fall...
Vad tror ni? Går det komma över en sådan här grej? Hur i så fall?
Vi har två små barn tillsammans, hus (med lån och amorteringar) och hund. Det är inte "bara" göra slut... Vilket ingen av oss heller vill. Troligtvis hade det varit slut redan om vi inte haft barnen och inte varit sambos.. Då hade han gett upp tidigare och skaffat sex som singel. Nu ville han hålla ihop för barnens skull, men han säger ändå han älskar mig.
Nu blev det rörigt, men så symboliserar det mina tankar också.
Hoppas på att reda upp dem nästa vecka när vi har vår tid på rådgivningsbyrån.