• 83Mamma83

    Fas 3

    Hur kommer det sig att ingen ser över hur vi människor som lever  i fas 3 igentligen mår och tycker om det här med fas 3 ?  37 .000 tusden människor  som får mellan 3000 kr till 10 000 kr i månaden  som ska betala räkningar hyra och mat och försöka se till att ens barn får mat tak över huvudet och inte blir mobbade i skolan pgr av hur dom ser ut .
    Och att man får jobba 8 tim med massa slit  gjöra till fixa pansionärers trädgårdar måla om slipa spackla  sätta in kök  vissa saker som man inte äns har utbildning för och kan förstöra sig  för att man inte lyfter rätt  och för en lön som är för 4 tim  men vi arbetar 8 tim . Vi som är i fas 3 är inte nöjda och nädå skriver dom så  i tidningen att 800 är nöjda hur kan det gå i hop me 37 . 000 personer som försöker få sitt liv att inte braka i hop och att barnen inte ska leva ett fattigt barndom , och leva på pankakor varje dag eller nudlar eller falukorv och makaroner Ser ni inte politiker med hög lön att vi snart kommer gå under vi som är låginkomstintagare / arbetslösa  .   vi får ju inte allihopa det stödet vi har rätt till från ams Själv har jag varit hos dom i 7 år frågar dom saker men dom värkar inte veta något  och socialen finns det ingen chans att få någon hjälp från  Där tycker dom att min sambo ska betala för mig Han är inte min pappa och pengarna han får e ju hans inte mina vill tjäna mina egna men det värkar inte helt enkelt . Och ja jag har sökt massor av jobb .

Svar på tråden Fas 3