• annelibengtsson80

Vad skulle ni ge för en barnvagn som är 10 år gammal?

En mycket god vän ska sälja sin barnvagn till oss och hon vet inte hur mycket hon ska sälja den för så hon frågar mig =)

Barnvagnen som är 10 år är i gott skick
    Två skötväskor ingår
    två åkpåsar en mjuk och en hård
    myggnät        
    Nya däck
    Säkert var det något mer oxå.

Men vad har en sådan vagn för värde idag? Jag tycker priserna varijerar så när man tittar på den begagnade marknaden.          

• Svar på tråden Vad skulle ni ge för en barnvagn som är 10 år gammal?
  • She is Me

Vad är det för märke? Jag skulle inte betala mer än 500-700 kr för en så gammal vagn.

• Emeliie89

Jag skulle inte ens köpa en så gammal vagn, men säg kanske 400kr.. inte mer.

• amalie79

För en så gammal vagn, några hundralappar beroende på skicket. Max 400!

• annelibengtsson80

Det är en Brio.

• Hillbilly

Skulle aldrig köpa en sån gammal heller, men OM så 3-400. MAX 500 men då ska den vara i väldigt bra skick...

• Izap

Ganska mycket om det var i den design vi letar efter. Hade en brio från slutet på nittiotalet som vi sålde till en överlycklig tjej för 2000:- nu är vi på jakt efter en lika dan då ingen har varit så bra men det finns inga. Så som sagt skulle vi ge en hel del! :) men smaken är ju som baken. Allt handlar väl om ni gillar den och den är skön att köra osv. :)

• sommar2001

Betalade 200kr för en 10 år gammal vagn. Fungerar perfekt men är lite solblekt. Har den som sovvagn på dagis

• trolltriss

ingen ting,,sålde just min phil & teds som jagh köpt  -08 för tusen så för en tio år gammal vagn hade jag inte lagt ett öre,, 
     kolla chassits fjädring där sitter brions svaga punkt. lovar att det är helt slut, tyvärr,,,, 

• La Lola

500 max.

Jag tokälskar såna vagnar!
    Köpte en gammal Emmaljunga till Hedda innan hon föddes.
    Lika modell som Alma hade när hon var bebis.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Vad skulle ni ge för en barnvagn som är 10 år gammal?