• Lady Dahmer

When you approach me, begging, “Mom, will I be pretty? Will I be pretty?" I will wipe that question from your mouth like cheap lipstick and answer NO!

En av mina läsare uppmärksammade mig på det här klippet och jag har tamejfan ståpäls och tårar i ögonen. Ok, jag erkänner. Jag gråter faktiskt. Jag bryter ihop. So fucking wow. So fucking fantastiskt!

Se det! Ni måste! Se den flera gånger! Igen och igen!

">

Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra!
  • Svar på tråden When you approach me, begging, “Mom, will I be pretty? Will I be pretty?" I will wipe that question from your mouth like cheap lipstick and answer NO!
  • Moi Je Joue

har sett klippet, det känns så himla viktigt. såg senast idag på tv om ett nytt (?) ingrepp som kallades "labia puff" som gick ut på att spruta in fillers i yttre blygdläpparna för att få ett ungdomligare utseende på snippan, eftersom den liksom resten av kroppen blir sladdrigare med åren. vafan, låt snippan vara, det är ju oerhört sorgligt att nån ens kommit på en sån sak.

jag har ingen egen dotter men jag har en liten systerdotter som det tuttinuttas väldigt med, jag har aldrig sagt att hon är söt (trots att det är löjligt svårt ibland, är så invant att tala om för små flickor hur fina de är) eftersom att jag vill bekräfta att hon är mycket mer än det. men hennes mamma och pappa har väldigt könsstereotypa föreställningar kring uppfostran och tycker jag är helt knäpp som sätter på min jämngamla son alla möjliga typer av kläder som anses flickiga.  de tycker genus är larv och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna påverka. dessutom känns det som att jag har ett hästjobb framför mig att uppfostra en liten gosse till något annat än krigsälskande bilgalning när alla välmenande släktingar kommer med grabbiga värderingar och presenter. han är bara strax under halvåret men det känns redan trist att behöva försvara sina val hela tiden.

Svar på tråden When you approach me, begging, “Mom, will I be pretty? Will I be pretty?" I will wipe that question from your mouth like cheap lipstick and answer NO!