• AnnCamilla

Byxor som sitter tajt!!!!!! Smiter åt runt benen!!!!

Hej! Sökert lite tips efter byxor som sitter tajt/smiter åt, jag har fastnat för smala byxor/jeans, tycker inte längre om vanliga utan trivs när de är smala och smiter åt! MEN jag lyckas alltid hitta byxor som ganska snabbt blir pösiga?? Jag har köpt jeansleggins på H&M och Gina Tricot!

Har hört att man ska gärna köpa en mindre storlek, nu sist köpte jag small, jag hade inte kommit i ännu mindre? Nu har jag använt dem två gånger och de har blivit pösiga i benen, jag avskyr när det blir så
    Vad är det för fel?

Vore snällt om någon ville hjälpa mig

• Svar på tråden Byxor som sitter tajt!!!!!! Smiter åt runt benen!!!!
  • lillajagsomvillhaenliten

Tja har samma problem! Har börjat köpa den minsta storleken som går att klämma sig i. Även om dom är skittrånga då så kommer dom sitta perfekt när man haft dom ett tag. Förr köpte jag alltid så att dom satt bra när jag provade dom i affären men då var dom för stora efter en vecka Tungan ute

• Thylen

Jag gillar oxå såna jeans och cheap monday funkar hur bra som helst!

• krillis

Har du provat kapp ahls jeansleggings?

• AnnCamilla
    lillajagsomvillhaenliten skrev 2011-08-11 15:50:07 följande:

Tja har samma problem! Har börjat köpa den minsta storleken som går att klämma sig i. Även om dom är skittrånga då så kommer dom sitta perfekt när man haft dom ett tag. Förr köpte jag alltid så att dom satt bra när jag provade dom i affären men då var dom för stora efter en vecka Tungan ute

Okey okey Tack för svar!!! =)
  • AnnCamilla
    Thylen skrev 2011-08-11 15:54:33 följande:
    Cheap monday jeans. !
    Ja just det, de verkar bra! Tack för tips
  • AnnCamilla
    krillis skrev 2011-08-11 16:56:52 följande:
    Har du provat kapp ahls jeansleggings?
    Nopp,nu tänker jag inte köpa några mer jeansleggins faktikskt för de är ju också hopplösa att få att sitta uppe, de jag har köpt är från H&M och Gina tricot!
    Nu får de bli vanliga jeans fast tajt modell, typ stuprör!
  • superrosa

Jag gillar jeansen från Vero moda, tycker de håller passformen :) Köper min vanliga storlek och dom töjer sig inte nått större alls.

• AnnCamilla
    superrosa skrev 2011-08-11 22:41:35 följande:
    Jag gillar jeansen från Vero moda, tycker de håller passformen :) Köper min vanliga storlek och dom töjer sig inte nått större alls.
    Okey tack för tips, är det smala då? heter de något särskilt?
  • superrosa
    AnnCamilla skrev 2011-08-12 13:23:17 följande:
    Okey tack för tips, är det smala då? heter de något särskilt?
    De är smala. Jag vet inte riktigt vad dom heter, några heter LIMITLESS (dock osäker om det är namnet, har klippbort den andra lappen), sedan ett annat par som heter GAMBLER 102, CALA MARIO. Dock är nog bara GAMBLER köpt i år eller i slutet av 2010. De andra är äldre. Vet inte om detta är till nån hjälp men.. 

Men bästa är nog att gå till  Vero Moda och pröva alla deras modeller Glad Lycka till tjejen Glad
  • AnnCamilla
    superrosa skrev 2011-08-12 16:28:04 följande:
    De är smala. Jag vet inte riktigt vad dom heter, några heter LIMITLESS (dock osäker om det är namnet, har klippbort den andra lappen), sedan ett annat par som heter GAMBLER 102, CALA MARIO. Dock är nog bara GAMBLER köpt i år eller i slutet av 2010. De andra är äldre. Vet inte om detta är till nån hjälp men.. 

Men bästa är nog att gå till  Vero Moda och pröva alla deras modeller Glad Lycka till tjejen Glad
    Okey okey Tack så jätte mycket!! =)
Svar på tråden Byxor som sitter tajt!!!!!! Smiter åt runt benen!!!!