Hur snabbt kan man gå ner 3,5-4 kg?
Jag skulle vilja gå ner ungefär 3,5kg, och ganska nsabbt. VIlken är bästa metoden? Jag har så dåligt tålamod med de sista kilona!
Jag skulle vilja gå ner ungefär 3,5kg, och ganska nsabbt. VIlken är bästa metoden? Jag har så dåligt tålamod med de sista kilona!
Berättar du för mig när du kommit på lösningen??
Jag vill också, dessvärre vet jag nog innerst inne att det inte finns några mirakelmetoder..
Men kanske sträng fasta?
Hur som helst, snäääääälla, jag vill också veta! :)
Räkna kalorier 1200-1300 kcal om dagen i ett par/tre veckor?
Jag räknar kalorier och gick ner 6,4 kg på 3 veckor. Äter ca 1680 kcal / dag och promenerar ca 30 minuter om dagen :)
På två veckor om du har 10-20 kg övervikt idag och är beredd på att röra mycket på dig
Jag har räknat kalorier tills nu, men det går så långsamt... Tappar kring 0,5 kg i veckan - det betyder att jag har två mån kvar innan jag är i mål. Jag vill spurta! Och nu är jag hungrig igen. Suck...
ät dig jättemätt på olika sallader, blanda i broccoli, solroskärnor, böner...
är du sugen på att bara få tugga på nåt på kvällen så ät vitkål...
funkade för mig iaf
men grejen är att du bör äta dig proppmätt så du inte vill ha annat...
Jag har tappat fem kilo redan på kaloriräkning, jag har bara 3,5 kg kvar och nu vill jag att det ska gå undan. Får väl jobba med tålamodet.
Fast vad gör man när man har ätit sin ranson och sitter här på natten och är hungrig, inte sömnig och vill tappa i vikt? Beats me.
ja då tuggade jag vitkål i massor....
Det beror ju naturligtvis på hur mycket övervikt du har hur lång tid det tar att gå ner den vikten.
Men jag hade valt Nutrilet, Naturdiet, Cambridge eller liknande.
Första veckan med någon av ovanstående produkter går jag alltid ner 3-5 kg (JA, mkt är vatten, ca 2 av de kilona skulle jag tro).