• Anonym (klara)

Hur snabbt kan man gå ner 3,5-4 kg?

Jag skulle vilja gå ner ungefär 3,5kg, och ganska nsabbt. VIlken är bästa metoden? Jag har så dåligt tålamod med de sista kilona!

• Svar på tråden Hur snabbt kan man gå ner 3,5-4 kg?
  • Variabla

Berättar du för mig när du kommit på lösningen??
    Jag vill också, dessvärre vet jag nog innerst inne att det inte finns några mirakelmetoder..
    Men kanske sträng fasta?
    Hur som helst, snäääääälla, jag vill också veta! :)

• Lajkie

Räkna kalorier 1200-1300 kcal om dagen i ett par/tre veckor?

• Theta

Jag räknar kalorier och gick ner 6,4 kg på 3 veckor. Äter ca 1680 kcal / dag och promenerar ca 30 minuter om dagen :)

• Variabla
    Lajkie skrev 2011-08-12 00:03:47 följande:
    Räkna kalorier 1200-1300 kcal om dagen i ett par/tre veckor
    Theta skrev 2011-08-12 00:09:03 följande:
    Jag räknar kalorier och gick ner 6,4 kg på 3 veckor. Äter ca 1680 kcal / dag och promenerar ca 30 minuter om dagen :)
    Ni är ju så kloka och försåndiga... jag veeeet! Men suck.. tänk om någon kommit på ett smidigare sätt?
    Men ja, jag vet, räkna kalorier är så jävla bra, tyvärr är jag nog inte tillräckligt motiverad.. får väl snällt fortsätta gå runt med kalaskulan... ;)
  • Ernst Hugo

På två veckor om du har 10-20 kg övervikt idag och är beredd på att röra mycket på dig

Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (klara)

Jag har räknat kalorier tills nu, men det går så långsamt... Tappar kring 0,5 kg i veckan - det betyder att jag har två mån kvar innan jag är i mål. Jag vill spurta! Och nu är jag hungrig igen. Suck... 

• mamman64

ät dig jättemätt på olika sallader, blanda i broccoli, solroskärnor, böner...
    är du sugen på att bara få tugga på nåt på kvällen så ät vitkål...

funkade för mig iaf

men grejen är att du bör äta dig proppmätt så du inte vill ha annat...

• Anonym (klara)

Jag har tappat fem kilo redan på kaloriräkning, jag har bara 3,5 kg kvar och  nu vill jag att det ska gå undan. Får väl jobba med tålamodet. 

Fast vad gör man när man har ätit sin ranson och sitter här på natten och är hungrig, inte sömnig och vill tappa i vikt? Beats me. 

• mamman64

ja då tuggade jag vitkål i massor....

• Anonym (jag vet =))

Det beror ju naturligtvis på hur mycket övervikt du har hur lång tid det tar att gå ner den vikten.
    Men jag hade valt Nutrilet, Naturdiet, Cambridge eller liknande.

Första veckan med någon av ovanstående produkter går jag alltid ner 3-5 kg (JA, mkt är vatten, ca 2 av de kilona skulle jag tro).   

Svar på tråden Hur snabbt kan man gå ner 3,5-4 kg?