Killar!! Hade ni kunnat bli tillsammans/dejta en singelmamma med litet spädbarn?
Hittar ingen lämpligare ställe o posta min fråga då jag vill va anonym...
Min fd lämnade mig när jag va gravid och jag har nu en 5 åring o en liten bebis på 6 mån.
Det har gått ca ett år sen han stack och jag har inte varit med någon annan man då jag varit gravid o sen gått hemma o ammat....
Nu har jag 2 st som visar tydligt intresse för mig o jag har så jävla dåligt självförtroende så jag kan inte förstå hur de kan vara intresserade av mig...
Jag har väl egentligen ett ganska "fördelaktigt utseende" men känner mig så oattraktiv då magen e slappare o tuttarna hänger mer än innan... Pga mitt dåliga självförtroende gällande detta så vet jag att jag kommer att fixa till det men måste vänta ett tag innan det är möjligt...
Men det som är mitt största hinder för att våga gå vidare med någon av dem är att jag fått för mig att man är totalt ointressant som mamma... iaf för killar utan barn vilket båda av de killar som visat intresse för mig inte har.
Jag kan förstå om man har liksom en historia ihop där känslorna vuxit fram med båda två är personer jag inte känt innan och som verkligen verkar intresserade och vill träffa mig igen trots att jag har en liten 6 månaders...
Varför känner jag?! Hur kan det va intressant att "få en unge på halsen" som är så liten?
Jag ammar fortfarande mest och hur sexigt är det?
Jag har nog blivit lite störd från mitt gamla förhållande och framför allt så har min självkänsla fått sig en rejäl knäck att bli lämnad i graviditeten som jag blev så jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur jag kan vara intressant för någon man alls...
Så killar... Hade ni kunnat dejta en tjej med ett sånt litet barn?