Hjälp, Hur får jag tillbaka min underbara pojkvän?
Jag och min kille har varit tillsammans i över 2 år innan vi gjorde slut, och vi hade under den tiden flera gånger delat olika åsikter om vissa saker.
Min kille hade vid ett par tillfällen försvarat polygami (månggifte) och så en dag blev vi så osams så vi gjorde slut. Men senare ångrade han sig och sa att polygami inte alls är bra, men han kan endå inte förlåta mig för att jag gjorde slut (igen).
Det var inte första gången som jag gjorde slut med min pojkvän utan jag brukade göra slut för att "skrämma upp" honom att mina åsikter är starka och jag vill inte att han uttrycker sig i just det här något mer. Min kille brukade ta tillbaka mig förut när jag gjorde slut, men det funkar inte så längre :(
Han var en underbar pojkvän som var förlåtande och förstående och lät mig alltid uttrycka min åsikt. Jag vill så gärna ha tillbaka honom, jag kan inte leva utan honom :(
Det finns ingen lika underbar som honom. Han säger att en kvinna blir mognare och erfarnare med tiden och att dom är vackra och att han inte skulle lämnat mig för en yngre i framtiden, även om jag blir 70 år och han själv 80 år. (Han är 10 år äldre).
Är han inte en drömkille? Det är så sällsynt med killar som aldrig skulle lämnat sin tjej för någon yngre, och en massa annat som han gör så rätt.
Hur kan jag få tillbaka min drömkille?