down under skrev 2011-09-06 20:58:32 följande:
Tack!
Jag kommer ursprungligen från Stockholm men har bott utomlands många år men dom senaste 3 åren så har jag bott i Mora.. Med undantag för några månader i Uddevalla.
Varför skulle jag inte få gå på dom öppna förskolorna i Trollhättan?
Dom är väl öppna för alla, inte bara dom som bor i den kommunen?
I stockholm,Uddevalla och även här i Mora så kommer det folk från grannkommunerna och det är inga problem..
Vi flyttar ner till Vänersborg medans vi bygger hus i Trollhättan.
Sonen kommer att börja på dagis i Trollhättan i mitten av oktober, vill inte att han ska behöva byta dagis sen när vi flyttar in i huset.
Så det var inte heller några problem att sätta honompå dagis iTrollhättan fast vi kommer att bo i Vänersborg.
Så jag hoppas att det e ok att gå på dom öppna förskolorna i Trollhättan oxå!
Är det några öppna förskolor som är bättre än andra? För det fanns väl några stycken?
Brukar någon av er vara på leklandet?
Vi har varit där några gånger med sonen o han älskar det men lilltjejen är ju lite förliten än.
Då har ni rört på er lite det senaste då

. Vart bodde ni utomlands? Har ni rötter i VBG eller THN?
Jag fick bara för mig att dom sa så, men nu när jag tänker efter så kanske det va babymassagen som enbart dom som bor i kommunen får delta i. Så va det nog. Ber om ursäkt att jag försökte lura dig

. Men då får ni ju komma till ÖF här i Trollhättan. Jag har bara varit på familjecentrums ÖF, men imorgon ska jag prova på en annan. Måste ju testa och utvärdera, så får jag meddela sen vad jag tycker.
Har aldrig varit på leklandet, dotter är ju oxå fortfarande för liten. Men det blir nog en sväng dit sen när hon blir större.